🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23693.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ال جی دو گوشی میانرده و بادوام K50 اس و K40 اس را معرفی کرد

ال جی دو گوشی میانرده جدید را به نام های K50 اس و K40 اس معرفی کرد. این دو محصول بسیار بادوام بوده و سازنده مدعی شده امکانات گوشی های پرچمدار را با قیمت مناسب ...

ال جی دو گوشی میانرده جدید را به نام های K50 اس و K40 اس معرفی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - کرد. این دو محصول بسیار بادوام بوده و سازنده مدعی شده امکانات گوشی های پرچمدار را با قیمت مناسب ارائه می کنند.

یک روز پیش گزارش کردیم که ال جی اقدام به ثبت دو پتنت برای دو گوشی میانرده جدید K50 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - اس و K40 اس کرده است. حال با معرفی این دو محصول، سازنده کره ای قصد دارد از آنها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - در نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی کند.

گفته می شود K40 اس از پردازنده 2 گیگاهرتزی هشت هسته ای برخوردار است ولی از نوع چیپست به کار رفته در آن اطلاعاتی در دست نیست. این گوشی از صفحه نمایش 6.1 اینچی HD پلاس با نسبت تصویر 19.5.9 بهره مند است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان

نمایشگر این گوشی دارای ناچ قطره ای شکل بوده و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - داده است. در پنل پشتی دوربین دوگانه را می بینیم که به شکل افقی قرار گرفته و شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

ال جی K40 اس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - با حافظه رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء بوسیله کارت حافظه میکرو SD به بازار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - عرضه خواهد شد. باتری ظرفیتی معادل 3500 میلی آمپر ساعت دارد ولی در مورد پشتیبانی آن از شارژ سریع جزییاتی منتشر نشده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان

گوشی K50 اس به نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی مجهز شده و به غیر از این مورد کاملاً مشابه K40 است؛ با این تفاوت که از باتری پرظرفیت تر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - 4000 میلی آمپر بهره - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - مند است. این مدل نیز از پردازنده 2 گیگاهرتزی برخوردار بوده و تنها در یک مدل 3GB/32GB به بازار عرضه خواهد شد.

ال جی K50 اس از دوربین سه گانه برخوردار بوده که تفاوت آن با دوربین K40 اس، بهره مندی از سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی بوده که در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - کنار دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض قرار گرفته است.

هر دو محصول مورد بحث دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بوده و از استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می کنند که عدم آسیب رسیدن به دستگاه در سقوط های پی در پی را تضمین می - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - کند.

ال جی K40 اس و K50 اس اکتبر امسال (مهر ماه) در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهند شد. هنوز از قیمت آنها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان - اطلاعاتی منتشر نشده است.

- تعمیرات جارو برقی فلر در شهر کامیاران استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone