🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12042.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های نوکیا C30 و ۶۳۱۰ به همراه چندین ایرباد بی‌سیم معرفی شدند

شرکت HMD Global‌ امروز در کنار معرفی گوشی جان‌سخت XR20، از دو موبایل دیگر به نام‌های نوکیا C30 و ۶۳۱۰ رونمایی کرد که گوشی دوم، نسخه جدید یک گوشی ساده کلاسیک است. این کمپانی همچنین ...

شرکت HMD Global‌ امروز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - در کنار معرفی گوشی جان‌سخت XR20، از دو موبایل دیگر به نام‌های نوکیا C30 و ۶۳۱۰ رونمایی کرد که گوشی دوم، نسخه جدید یک گوشی ساده کلاسیک است. این کمپانی همچنین چندین ایرباد بی‌سیم نوکیا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - هم معرفی کرده است.

گوشی‌های سری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - C نوکیا مشخصات فنی ضعیفی دارند و با قیمت پایینی هم به فروش می‌رسند که این موضوع درباره جدیدترین عضو این خانواده هم صادق است.

مشخصات فنی نوکیا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - C30

این گوشی هوشمند بهترین عضو سری C نوکیا به حساب می‌آید که یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. رزولوشن این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - نمایشگر برابر اچ‌دی پلاس است و در بالای آن برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در پایین نمایشگر حاشیه زیادی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - وجود دارد که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - لوگوی نوکیا روی آن قرار گرفته است.

نوکیا برای این گوشی هوشمندش از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده که دوربین دوم وظیفه‌اش تشخیص عمق است. نوکیا C30 به چیپ ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A مجهز شده که از هسته‌های Cortex-A55 با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز بهره می‌برد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان

این گوشی هوشمند دارای اندروید ۱۱ گو ادیشن است و در نسخه‌های مجهز به ۲/۳ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی فروخته می‌شود. این دستگاه از شبکه 4G و شارژ ۱۰ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - واتی پشتیبانی می‌کند و روی پنل پشتی‌اش سنسور اثر انگشت قرار گرفته، البته از فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت microUSB دارد و تا ۲ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند. قیمت نوکیا C30 برابر ۹۹ یورو است.

مشخصات گوشی نوکیا ۶۳۱۰

طراحی این دستگاه ما را به یاد نسخه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - کلاسیک و اصلی‌اش می‌اندازد، با این تفاوت که نمایشگر و دکمه‌های بزرگتری دارد تا استفاده از آن راحت‌تر شود. HMD Global این موبایل را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - به نمایشگر خمیده ۲.۸ اینچی با رزولوشن QVGA مجهز کرده و یک باتری ۱,۱۵۰ میلی آمپر ساعتی هم دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان

این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از رادیو - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - FM بی‌سیم، شبکه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - 2G است و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - به پلتفرم +Series 30، پورت microUSB، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، چراغ قوه، ارتباط اینترنتی و بازی Snake مجهز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - شده است. این دستگاه که به پردازنده Unisoc 6531F مجهز شده، قیمتی برابر ۴۰ یورو دارد.

ایربادهای بی‌سیم نوکیا

HMD Global در کنار این گوشی‌های هوشمند، از چندین ایرباد بی‌سیم هم رونمایی کرده. یکی از آن‌ها نوکیا Clarity Earbuds Pro نام دارد که از بلوتوث ۵.۲، فناوری حذف نویز فعال و aptX پشتیبانی می‌کند و طراحی‌اش برای گوشی جان سخت نوکیا XR20 بهینه‌سازی شده است. این ایرباد که از درایورهای ۱۰ میلی‌متری بهره می‌برد، با استفاده از قاب حداکثر ۲۷ ساعتی شارژدهی دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان

میزان تاخیر این ایرباد در حالت گیمینگ به ۶۰ میلی‌ ثانیه می‌رسد، با پشتیبانی از استاندارد IPX5 در برابر آب مقاوم است و قابش هم از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این ایرباد از سپتامبر با قیمت ۹۹ دلار روانه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - بازار اروپا، آمریکا و خاورمیانه می‌شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان

ایرباد بعدی با نام نوکیا Comfort Earbuds طراحی کامپکتی دارد و از استاندارد IPX5، بلوتوث ۵.۱، کنترل لمسی و مجموعا ۲۹ ساعت شارژدهی به کمک قاب بهره می‌برد. این ایرباد از ماه آینده میلادی با قیمت ۴۹ دلار وارد بازار جهانی می‌شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان

در نهایت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - با نوکیا + Go Earbuds روبه‌رو هستیم که از بلوتوث ۵.۰ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لنگرود استان گیلان - پشتیبانی می‌کند و حداکثر مدت شارژدهی‌اش برابر ۲۶ ساعت است. این دستگاه با پشتیبانی کنترل لمسی و استاندارد IPX4، از ماه آینده میلادی با قیمت ۲۹ دلار وارد بازار آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone