🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35668.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سنسور دوربین ISOCELL Plus در نور کم عکس‌های بهتری می‌گیرد

سامسونگ امروز از فناوری جدیدی رونمایی کرد که عکسبرداری در نور کم را ساده‌تر می‌کند. سنسور دوربین ISOCELL Plus قابلیت آن را دارد تا در محیط‌های کم نور و تاریک، عکس‌های واضح‌تر و شفاف‌تری بگیرد. ...

سامسونگ امروز از فناوری جدیدی رونمایی کرد که عکسبرداری در نور کم را ساده‌تر می‌کند. سنسور دوربین ISOCELL Plus قابلیت آن را دارد تا در محیط‌های کم نور و تاریک، عکس‌های واضح‌تر و شفاف‌تری بگیرد.

برای اولین بار فناوری ISOCELL در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و سال گذشته نیز سنسور تصویربرداری خود را بهبود بخشید تا بتواند آن را روی تلفن‌های همراه بسیار باریک نیز قرار دهد. اوایل امسال نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Slim 3P9 عرضه شد که ورژنی بهبودیافته بود. حالا با سنسور دوربین ISOCELL Plus همه چیز یک بار دیگر ارتقا یافته.

فناوری ایزوسل با ایجاد یک مانع فیزیکی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - میان پیکسل‌ها که باعث جذب نور بیشتر توسط هر پیکسل و تداخل رنگی کمتر می‌شود، چنین دستاوردی برای دوربین‌های موبایل دارد. با این حال، مانع فیزیکی یک شبکه فلزی است که خود می‌تواند نور را جذب یا منعکس کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران

در سنسور دوربین ISOCELL Plus مانع فیزیکی با ماده‌ای جدید جایگزین شده که توسط فوجی فیلم توسعه یافته و مشکلات فوق را به حداقل ممکن می‌رساند.

بهره‌گیری از این ماده جدید منجر به دقت تصویربرداری بالاتری شده که سامسونگ مدعی است حساسیت به نور را ۱۵ درصد بهبود بخشیده. همچنین می‌توان این سنسور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - را همراه با دوربین‌های سوپر رزولوشن بالای ۲۰ مگاپیکسل مورد استفاده قرار داد. هنوز در مورد اینکه فناوری مورد صحبت چه زمانی و برای چه موبایل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد صحبتی به میان نیامده. احتمالا در کنگره جهانی موبایل آسیا طی هفته پیش‌رو بیشتر پیرامون این فناوری خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone