تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16964.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ثبت پتنت بلندپروازانه توسط سامسونگ: موبایل کشویی با دو نمایشگر

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل کشویی ثبت کرده که پنل پشتی آن مثل پنل جلو صفحه نمایش است. طراحی این موبایل بلندپروازانه به گونه‌ای است که لبه نمایشگرها با یکدیگر تماس پیدا می‌کنند تا ...

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل کشویی ثبت کرده که پنل پشتی آن مثل پنل جلو صفحه نمایش است. طراحی این موبایل بلندپروازانه به گونه‌ای است که لبه نمایشگرها با یکدیگر تماس پیدا می‌کنند تا شمایل یک گوشی سرتاسر نمایشگر تداعی شود.

به گزارش وب سایت هلندی LetsGoDigital که پتنت‌های جدید سازندگان موبایل را شکار می‌کند، سامسونگ با پتنت جدید در فکر ساخت یک موبایل کشویی با دو نمایشگر است. همانطور که در طرح‌های زیر مشاهده می‌کنید، نمایشگرهای جلو و پشت خمیده خواهند بود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان

یکی از نکات جالب توجه این طرح، تماس لبه‌های نمایشگرها با یکدیگر است تا شمایل یک گوشی سرتاسر نمایشگر را تداعی کنند. چنین طرحی علاوه بر زیباتر کردن گوشی کاربردی هم خواهد بود و برای مثال می‌توان از فضای تماس نمایشگرها با یکدیگر برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها استفاده کرد.

در یکی از تصاویر امکان کشیدن برنامه‌ها از نمایشگر اصلی به نمایشگر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان - پشت نمایش داده شده است. علاوه بر این ظاهراً می‌توان اطلاعات تصویر یا ویدیوی در حال پخش در صفحه نمایش اصلی را در نمایشگر پشتی مشاهده کرد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان

در پتنت سامسونگ به شباهت نمایشگرها اشاره ای نشده است، بنابراین احتمال دارد نمایشگر اصلی از نوع OLED و نمایشگر پشت از نوع LCD و یا حتی از نوع جوهر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان - الکترونیکی باشد. سازنده کره‌ای برای پنهان کردن دوربین اصلی و حفظ طراحی سرتاسر نمایشگر، این موبایل را به شکل کشویی طراحی کرده و دوربین سلفی را نیز به زیر نمایشگر اصلی برده است.

طراحی موبایل سامسونگ بسیار جالب توجه است، ولی به خاطر برخورداری از دو نمایشگر و عدم امکان قرار گرفتن در کیس احتمالاً به کابوس کاربران محتاط تبدیل خواهد شد. علاوه بر این باید دید سامسونگ برای حل مشکل تماس‌های ناخواسته انگشتان دست با نمایشگر پشتی چه راه حلی اندیشیده است.

همانطور که مطلع هستید ثبت حق اختراع لزوماً به معنی تولید محصول نیست و ممکن است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بندرترکمن استان گلستان - این موبایل هیچ گاه به بازار عرضه نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone