🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23614.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف علائم سرطان در موش به خاطر دود سیگار الکترونیکی

تحقیق تازه ای که روز گذشته منتشر شده نشان می دهد برخلاف آنچه قبلاً تصور می شد، سیگار الکترونیکی جایگزین مناسبی برای سیگار معمولی نبوده و سرطان زاست. دانشمندان با تحقیق روی موش ها متوجه ...

تحقیق تازه ای که روز گذشته منتشر شده نشان می دهد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - برخلاف آنچه قبلاً تصور می شد، سیگار الکترونیکی جایگزین مناسبی برای سیگار معمولی نبوده و سرطان زاست.

دانشمندان با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - تحقیق روی موش ها متوجه شدند کشیدن سیگار الکترونیکی می تواند ریسک ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش دهد؛ اما تا ثابت شدن این مسئله در انسان ها و تهدیدی که کشیدن سیگار الکترونیکی آنها را تهدید می کند، راهی طولانی در پیش است.

محققان تا پیش از پژوهش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - مذکور می دانستند دود سیگار الکترونیکی همانند دود سیگار معمولی سرطان زاست. تحقیقی که پیش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - از این مطالعه در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک انجام گرفته نشان می دهد کشیدن سیگار الکترونیکی می تواند با تخریب DNA موجود در مثانه و ریه انسان ها و موش ها، ریسک ابتلا به سرطان را در آنها افزایش دهد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان

گروهی دیگر از دانشمندان نیز به وجود مواد شیمیایی سرطان زا در سیگارهای الکترونیکی (خصوصاً محصولات طعم دار) پی برده اند. در تحقیق جدید که در ژورنال PNAS منتشر شده، برای اولین بار سیگار الکترونیکی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - به طور مستقیم به سرطان ربط داده شده است.

دود سیگار الکترونیکی به احتمال زیاد یک عامل سرطان‌زا است.

محققان در این پژوهش بیش از یک سال روی موش ها مطالعه کردند. آنها در مدت 54 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - هفته موش ها را پنج روز در هفته به مدت 4 ساعت در روز در سه وضعیت مختلف قرار دادند. یک گروه از آنها در یک محیط که با دود سیگار الکترونیکی پر شده بود قرار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - گرفتند. در این محیط نیکوتین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - از محفظه حاوی محلول پروپیلن گلیکول و گلیسیرین سبزیجات، حرارت دیده و هوا می دید.

گروه دیگری از موش ها در محیطی دیگر و در معرض هوای تبخیر شده از محلول های فوق قرار گرفتند. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - گروه سوم نیز هواوی تصفیه شده تنفس می کردند.

به گفته نویسنده اصلی مقاله به نام «Moon-Shong Tang»، زیست شناس مولکولی از دانشگاه نیویورک، موش ها با قرار گرفتن در معرض نیکوتین، بعضی از ترکیب های سرطان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - زا به نام «نیتروسامین ها» (Nitrosamines) در بدن آنها شروع به شکل گرفتن می کند که هم انسان ها و هم موش ها را به سرطان مبتلا می کند.

تحقیق «Tang» و تیم او در دانشگاه نیویورک از برخی محدودیت ها رنج می برد. موش هایی که در این بازه یک ساله آزمایش شدند، در برابر ترکیبات شیمیایی سرطان‌زا آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به موش های دیگر از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - خود نشان دادند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان

از موش های ذکر شده معمولاً در تحقیقات مرتبط با سرطان استفاده می شود؛ چون مدت زمان زیادی طول می کشد تا عامل به وجود آورنده سرطان را پیدا کرد. بنابراین اگرچه این تحقیق احتمال سرطان زا بودن سیگار الکترونیکی را نشان می دهد، اما نمی تواند میزان سرطان زا بودن آن برای انسان ها را نشان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - دهد.

به گفته «Tang» در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - نمی توان میزان سرطان زا بودن سیگار الکترونیکی را در مقایسه با سیگار معمولی اندازه گرفت. نویسندگان مقاله مذکور اعلام می کنند نتایج تحقیقات آنها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - نباید مردم را به این تفکر وا دارد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - که کشیدن سیگار الکترونیکی به اندازه کشیدن سیگار معمولی ریسک ابتلا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - به سرطان را افزایش می دهد.

برخی از متخصصین و سازمان ها اعلام کرده اند که سیگار الکترونیکی 95 درصد ضرر کمتری نسبت به سیگار تنباکو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - دارد. آنها معتقدند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - نیکوتین به تنهایی سرطان زا نبوده و تنفس دود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - آن به ندرت می تواند افراد را در معرض محصول سرطان زای آن یعنی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - نیتروسامین قرار دهد. حال اگر «Tang» و تیم او با تحقیقات خود به نتیجه برسند، آماری که چند خط بالاتر گفته شد زیر سوال می رود.

در هر صورت بحث در مورد سرطان زا بودن سیگار الکترونیکی و سیگار معمولی همچنان ادامه خواهد داشت و بعید است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - حتی با وجود تحقیق در مورد انسان ها و موش ها، به این زودی ها برنده ای داشته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - باشد.

«Tang» در انتها می گوید:

«برای یک فرد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - سیگاری بیست سال یا بیشتر زمان می برد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - تا به سرطان ریه دچار شود. اگر عامل سرطان زای ناشی از کشیدن سیگار تنباکو را همانند مدلی برای عامل سرطان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - زای ناشی از کشیدن سیگار الکترونیکی فرض کنیم، آنوقت احتمالاً یک دهه دیگر طول خواهد کشید تا علایم سرطان ریه در فردی که سیگار الکترونیکی می کشد، پدیدار شوند.»

به عبارت دیگر باید با انجام تحقیقات بیشتر در مورد افرادی که سیگار الکترونیکی می کشند، به ریسک ابتلا به سرطان پی برد؛ این در صورتی است که از تهدیدات فوری و جانی ناشی از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بیجار استان کردستان - مصرف سیگارهای الکترونیکی غیر استاندارد صرف نظر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone