تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30440.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نرم افزار Filmora9؛ ویرایش ویدیو ساده‌تر از همیشه

وقتی صحبت از برنامه ویرایش ویدیو برای کامپیوتر می‌شود، عموما احساس می‌کنیم که باید در انتظار یک نرم‌افزار حجیم باشیم. اما بعضی نرم‌افزارها هستند که با حجم پایین هم می‌توانند به رقابت با ویرایشگر‌های حرفه‌ای ...

وقتی صحبت از برنامه ویرایش ویدیو برای کامپیوتر می‌شود، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عموما احساس می‌کنیم که باید در انتظار یک نرم‌افزار حجیم باشیم. اما بعضی نرم‌افزارها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستند که با حجم پایین هم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌توانند به رقابت با ویرایشگر‌های حرفه‌ای بپردازند. Filmora9 جزو همین دسته نرم‌افزارهاست که در ادامه به مرور قابلیت‌هایش می‌پردازیم.

Filmora9 در عین سادگی و حجم کم، ویژگی‌های حرفه‌ای و کارآمدی برای ویرایش ویدیو در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به ویرایش ویدیو‌ها هستید و تکمیل بودن امکانات برایتان اهمیت دارد، احتمالا ویرایشگر فیلمورا بتواند نظرتان را به خود جلب کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
محیط کاربری این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برنامه بی شباهت به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محیط ویرایشگر‌های ویدیویی دیگر نیست.

قبل از هرچیز باید به سادگی ویرایش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فیلم توسط فیلمورا اشاره کنیم. در این قسمت بیش از هر نکته‌ی دیگر، رابط کاربری دوست داشتنی فیلمورا مورد توجه قرار خواهد گرفت. اگر با نرم افزار‌های ویرایش ویدیو دیگری مثل ادوبی پریمیر کار کرده باشید، محیط Filmora9 قطعا برایتان آشنا خواهد بود و در کمتر از چند دقیقه به تمام ویژگی‌ها و ابزارهای ارائه شده در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن عادت خواهید کرد، و این یکی از ویژگی‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوب نرم‌افزار به شمار می‌آید.

Filmora9 بیش از ۱۰۰ ترک صوتی و ویدیویی آماده دارد

بالاتر از حجم کم فیلمورا صحبت کردیم. نکته اینجاست که نباید از این موضوع، محدودیت نرم‌افزار در ویرایش ویدیو‌ها را نتیجه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بگیرید. Filmora9 دارای بیش از ۱۰۰ ترک صوتی و ویدیویی آماده است که می‌توانید از آن‌ها برای پروژه‌‌هایتان استفاده کنید. همچنین ایجاد چند تصویر در یک تصویر، ساخت لایه‌‌های متعدد تصویری با استفاده از تکنیک سینمایی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پرده سبز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یا  Green Screen و همچنین ترکیب ویدیو‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن از دیگر ویژگی‌های ارائه شده توسط Filmora9 به شمار می‌آیند.

اما علاوه بر امکان ویرایش تصاویر، امکان اعمال تغییرات روی بخش صوتی ویدیو‌ها نیز در Filmora9  فراهم شده. با استفاده از این ویرایشگر ویدیویی می‌توانید موج صدای ارائه شده را تغییر دهید، انتقال صدا را کنترل کنید و حتی صداهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پس‌زمینه‌ را با دقت بالایی حذف نمایید. امکاناتی که به آن اشاره کردیم از بخش ویرایشگر صوتی مرتبط به هر کدام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از فایل‌های تصویری در دسترس قرار گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
داشتن افکت‌های جذاب و بسیار متنوع باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید رنگ و لعاب ویدیو‌های خود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را تغییر بدهید.

یکی از نقاط - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قوت Filmora9، وجود افکت‌های آماده‌ی ویدیویی است که می‌توانید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تنها با چند کلیک از آن‌ها روی تصاویر خود استفاده کنید. این افکت‌ها به ادعای شرکت سازنده هرگز پایانی نخواهند داشت و هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. شرکت تولید کننده‌ی نرم‌افزار حتی فروشگاهی بدین منظور ایجاد کرده که کاربران می‌توانند از آن طریق به دانلود جدیدترین افکت‌های ویدیویی بپردازند.

نرم‌افزار به طور ویژه برای اکشن‌کم‌ها بهینه سازی شده

ویرایشگر ویدیوی فیلمورا به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طور ویژه برای اکشن‌کم‌ها بهینه سازی شده، برای همین یک سری ابزار مخصوص برای ویرایش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ویدیوهای تهیه شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با چنین دوربین‌هایی هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با بهره‌مندی از آن‌ها می‌توانید المان‌هایی مثل سرعت و میزان ثابت بودن ویدیو‌ها را مدیریت کنید. همچنین امکان ایجاد اصلاحاتی خاص روی تصاویر ضبط شده با استفاده از لنز Fish-Eye‌ یا چشم ماهی (تصاویری که حالتی کروی گونه دارد) هم برایتان مهیا شده است.

ویرایشگر Filmora9 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به طور کامل از رزولوشن 4K  پشتیبانی می‌کند و تمام اسکرین‌شات‌هایی که در مقاله می‌بینید، در همین رزولوشن تهیه شده‌اند. این سازگاری با رزولوشن 4K یکی از نقاط قوت فیلمورا در برابر سایر رقبایی به حساب می‌آید که هنگام نمایش در این رزولوشن، دچار اشکالاتی می‌شوند. بسیار کم پیش می‌آید که در فیلمورا برای رزولوشن 4K به مشکلات جدی بربخورید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
سیستم ویرایش صوتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این نرم افزار قابل توجه و تحسین برانگیز است. در تنظیمات صوتی می‌توانید گزینه‌ای را مشاهده کنید که صدای نویز محیطی را از ویدیو‌ها حذف - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کند.

علاوه بر نمایش کامل نرم‌افزار در رزولوشن 4K، امکان ویرایش ویدیو‌ها در این رزولوشن هم وجود دارد. از مزایای فوق العاده‌ی Filmora9 این است که می‌توانید بدون بروز هیچ مشکلی و بدون افت سرعت، به ویرایش ویدیو‌ها با رزولوشن بالا بپردازید. این پرفرمنس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوب به دلیل استفاده از خصوصیتی به نام Proxy Workflow حاصل شده است.

امکان ویرایش ویدیو‌ها در رزولوشن 4K هم وجود دارد

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا حتی با استفاده از کامپیوتر‌های نه چندان قدرتمند، بتوانید بدون کاهش سرعت به ویرایش ویدیو‌های رزولوشن بالا بپردازید و با استفاده از پراکسی، کیفیت نهایی ویدیوی شما هیچ تغییری نخواهد کرد. این یکی از خصوصیات مثبتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است که Filmora9 را به ویرایشگری سازگار با طیفی گسترده از سخت‌افزارها تبدیل می‌کند.

اما همانطور که در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اوایل مطلب اشاره شد، Filmora9 دارای ابزار خاصی برای مدیریت تصاویر با پس زمینه‌ی سبز یا Green Screen هم هست. ویژگی یادشده با بهره‌مندی از Chroma Key -که به فارسی به آن برش فام نیز می‌گویند- به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانند به جای رنگی خاص (عموما سبز فسفری یا آبی) تصویر یا ویدیوی دیگری را جایگزین کنند؛ تکنیکی که عموما در سینما برای تعویض پس‌زمینه بازیگران به کار گرفته می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
Transition‌ های مختلف که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌توانید از آن‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عنوان پرده آغازین هر کدام از فریم‌ها استفاده نمایید.

ویرایشگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فیلمورا این ویژگی را به خوبی پیاده‌سازی کرده و به ساده‌ترین شکل در دسترس‌تان قرار می‌دهد. همچنین قدرت نرم‌افزار در گرفتن خروجی‌ را هم نباید نادیده گرفت. شرکت سازنده این نرم‌افزار یعنی واندرشیر، به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوبی از تکنولوژی قدرتمندش در تبدیل فرمت‌های ویدیویی در این ویرایشگر هم استفاده کرده است. به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - لطف موتور رندرینگی استوار و قدرتمند، Filmora9 در دادن خروجی هم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد.

امکانات خوب و کافی هستند، اما نه برای ویرایش‌های بزرگ و پروژه‌های سینمایی

هر چند که برنامه خالی از عیب و ایراد نیست. به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال، مشکلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که در حین بررسی نرم‌افزار نظر ما را به خود جلب کرد عدم امکان استفاده از نرم‌افزار بعد از مینیمایز کردن آن بود. ظاهرا وجود یک باگ نرم‌افزاری کاری کرده که با مینیمایز کردن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برنامه و سپس برگرداندن آن به حالت عادی قادر به انجام کار با آن نباشید. این مشکل عجیب البته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در تمام نسخه‌های نرم‌افزار دیده نمی‌شود، اما امیدواریم که با دریافت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به‌روزرسانی شاهد برطرف شدن آن باشیم.

به طور - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کلی و برای جمع‌بندی باید گفت که ویرایشگر Filmora9 هرگز مدعی رقابت با نرم افزار‌های قدرتمند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ویرایشگر ویدیویی مثل ادوبی پریمیر نیست. امکانات خوب و کافی هستند، اما نه برای ویرایش‌های بزرگ و پروژه‌های سینمایی. اما اگر برای کارهای متوسط یا کوچک، نیازمند ویرایشگر سبکی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستید که با طیف وسیعی از سخت‌افزارها سازگاری داشته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشد، نرم‌افزار Filmora9 را به شما توصیه می‌کنیم.

این ویرایشگر کاربردی برای پلتفرم‌های ویندوز و مک منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به این لینک، نسخه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رسمی آن را دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** یخچال آرچلیک CA-6351 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر هورتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب روزتون بخیر آیا طرفای گمرک جلفا سرویس کار یخچال آرچلیک دارید
پاسخ: بله در گمرک شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone