تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24188.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از پتنت هدست واقعیت افزوده اپل

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «Brian Roemmele» تصاویری از پتنت هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده که بلندپروازی های اپل را در ساخت یک هدست غیرمعمول نشان می دهند. اپل پتنت مذکور را ...

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «Brian Roemmele» تصاویری از پتنت هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده که بلندپروازی های اپل را در ساخت یک هدست غیرمعمول نشان می دهند.

اپل پتنت مذکور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرده بود. کمپانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کوپرتینویی وسیله ای به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود که در توضیحات آن عبارت «هدست واقعیت افزوده» نوشته شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اپل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در فایل ثبت اختراع در مورد واقعیت افزوده، مزیت ها و فواید آن برای کاربران و همچنین موارد استفاده آن در اپلیکیشن ها توضیحاتی ارائه کرده است. اما این شرکت نمی خواهد در مسیر سنتی ساخت هدست VR قدم بردارد:

«هدست های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده یا واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) کنونی، از مشکل عدم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تطابق با چشمان کاربران رنج می برند و منجر به خستگی چشم ها، سردرد و سرگیجه می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شوند.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اپل به دنبال ساخت هدستی است که کاربر را خسته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمی کند. احتمالاً به همین دلیل هم تاکنون چنین محصولی را از این شرکت ندیده ایم. در حالیکه بعضی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از شرکت ها دو یا حتی سومین نسل از هدست های واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه کرده اند، این شرکت هنوز چنین محصولی را تولید نکرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

معلوم نیست اپل هدست واقعیت افزوده را تولید خواهد کرد یا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده می توان به جدیت اپل در ساخت این محصول پی برد. چند روز پیش نسخه بتای iOS 13 تایید کرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که اپل مشغول ساخت هدست واقعیت افزوده است.

اواسط شهریور ماه نیز خبری منتشر شد که از اشاره به یک هدست واقعیت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فایل Readme بیلد iOS 13 خبر می داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone