🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26892.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیا پردازش عرضه موبایل‌های شیائومی در بازار ایران را آغاز کرد

شرکت مدیا پردازش از امروز (۱۳ مرداد ۹۸) توزیع گسترده برخی موبایل‌های شیائومی را در بازار ایران آغاز کرد. «مزدک ابراهیمیان»، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت مدیا پردازش با اعلام این خبر در گفتگو ...

شرکت مدیا پردازش از امروز (۱۳ مرداد ۹۸) توزیع گسترده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - برخی موبایل‌های شیائومی را در بازار ایران آغاز کرد. «مزدک ابراهیمیان»، عضو هیات مدیره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - و معاون بازرگانی شرکت مدیا پردازش با اعلام این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - خبر در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که این اقدام برای تامین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - هر چه بیشتر بازار موبایل و البته ایجاد تنوع در بازار موبایل توسط این شرکت انجام شده است:

«برای تامین هرچه بیشتر بازار از طریق درگاه رسمی، برندهای مختلف را بررسی کردیم و متوجه شدیم که در حال حاضر بهترین گزینه برای حضور در بازار ایران، برند شیائومی است. به همین دلیل محصولات شیائومی از امروز در بازار پخش خواهد شد.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان

ابراهیمیان می‌گوید که عرضه محصولات شیائومی در بازار ایران بر خلاف سایر برندهایی معروفی که امروز در بازار به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - سختی حضور دارند، بدون تاخیر و مشکل خواهد بود. او همچنین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - خبر می‌دهد که تصمیم مدیا پردازش در اولین قدم، وارد کردن موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده‌ از این برند چینی است:

«واردات در پارت اول، مربوط به موبایل‌های نوت ۷، ۷ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - و ۶A خواهد بود. در مراحل بعدی، سراغ موبایل‌های رده بالاتر و پرچمدار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - خواهیم رفت، چراکه در حال حاضر به دنبال دریافت بازخورد هستیم چون تا امروز هیچ شرکتی به شکل جدی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - روی محصولات شیائومی کار نکرده و موبایل‌های این برند که تاکنون وارد بازار می‌شد، محدود و در تعداد بسیار کم بوده است. اما ما موبایل را به شکل انبوه وارد می‌کنیم و به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - همین دلیل می‌خواهیم روی محصولات اقتصادی و میان‌رده بازخورد بگیریم تا در آینده به سراغ پرچمداران این برند برویم.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان

در این میان اما چالش جدی که مدیا پردازش با آن مواجه خواهد بود، آشناسازی خریدار ایرانی با این محصول نسبتاً کم‌نام‌ونشان در بین عامه‌ی مردم است. حتی زمانی که به گزارش بهار ۹۸ کافه بازار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - دقت کنیم، می‌بینیم که شیائومی تنها ۰.۹ درصد از بازار موبایل ایران را در اختیار دارد در حالی که سامسونگ ۶۲ و هوآوی ۲۲ درصد این بازار را در اختیار دارند. معاون بازرگانی مدیا پردازش در پاسخ به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - این سوال که آیا مصرف‌کننده‌ی ایرانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - که به محصولات سامسونگ و هوآوی در سه لایه‌ی اقتصادی، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - میان‌رده و پرچمدار عادت کرده آیا می‌تواند شیائومی را به عنوان یک انتخاب در ایران بپذیرد یا خیر، به دیجیاتو می‌گوید:

«فاکتور مهمی که موبایل‌های شیائومی را متمایز می‌کند قیمت رقابتی‌اش در کنار کیفیت بالا است. شاید در ایران نتوانیم از نظر تصویر برند، این محصولات را با هم مقایسه کنیم، ولی به دلیل افزایش نرخ ارز و کاهش قدرت خرید افراد، قیمت‌های رقابتی شیائومی به این برند برای حضور در بازار ایران کمک می‌کند. برای مثال یک موبایل اقتصادی یا میان‌رده‌ی شیائومی با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با برندهای دیگر، بین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - ۲۰ الی ۳۰ درصد قیمت کمتری دارد. این در حالیست که کیفیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - هم کاهش نداشته است. به دلیلِ همین کیفیت مناسب و قیمت رقابتی، این برند می‌تواند جای خودش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - را در بازار ایران باز کند.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان

از سوی دیگر موبایل‌های شیائومی تاکنون - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - با مشکل کمبود قطعه مواجه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - بوده‌اند. ابراهیمیان اما در پاسخ به همین مسئله، توضیح می‌دهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - که مدیا پردازش این مشکل را با روش خودش حل می‌کند:

«ما تجربه خدمات‌دهی برای محصولات اپل را داریم. برای موبایل‌های اپل قطعه اساساً پیدا نمی‌شود چراکه اپل بر مبنای IMEI و به تعدادی که فروشگاه‌های مستقیم خودش درخواست می‌کنند، قطعه در اختیارشان قرار می‌دهد. ما زمانی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - خدمات‌دهی به محصولات اپل را آغاز کردیم تصمیم گرفتیم نیاز به قطعه را از روی دستگاه‌ها تامین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - کنیم. یعنی تعدادی موبایل به بخش خدمات اختصاص می‌دهیم و بر مبنای آن، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - دستگاه‌ها از هم باز می‌شوند و قطعات در اختیار متخصص‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اردستان استان اصفهان - ما قرار می‌گیرند. در مورد شیائومی هم همین رویه پیش گرفته می‌شود و خودمان، تامین قطعه را به این صورت انجام خواهیم داد. به همین ترتیب نگرانی برای خدمات‌دهی به موبایل‌های شیائومی وجود ندارد.»

 


اصلاح و به روز رسانی: شرکت «تسک میران» در تماس با دیجیاتو اعلام می‌کند که این شرکت نمایندگی رسمی شیائومی در ایران را در اختیار دارد. تسک میران برای اثبات این موضوع، مدارک دریافت نمایندگی از شیائومی را در اختیار دیجیاتو گذاشت که به رویت دیجیاتو رسید. در این مقاله پیشتر نوشته شده بود که «شیائومی متولی رسمی در ایران ندارد»، که بدین وسیله اصلاح می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone