🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19206.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مالکان ایرپاد مکس از مشکل میعان درون ایرکاپ‌ها شکایت می‌کنند

اپل کمتر از یک ماه پیش از هدفون روگوشی ایرپاد مکس با قیمت بالایی رونمایی کرد. در حالی که مدت کوتاهی از ورود این هدفون گران‌قیمت به بازار می‌گذرد، کاربران از یک مشکل خاص شکایت ...

اپل کمتر از یک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - ماه پیش از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - هدفون روگوشی ایرپاد مکس با قیمت بالایی رونمایی کرد. در حالی که مدت کوتاهی از ورود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - این هدفون گران‌قیمت به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازار می‌گذرد، کاربران از یک مشکل خاص شکایت می‌کنند.

مالکان ایرپاد مکس از مشکل میعان در این هدفون خبر داده‌اند. میعان زمانی رخ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌دهد که یک جسم سرد در مجاورت هوای گرم و مرطوب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار بگیرد و ظاهرا برخی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - خریداران هدفون روگوشی اپل چنین مشکلی را تجربه می‌کنند.

برخلاف اکثر هدفون‌های رقیب، ایرپاد مکس در بسیاری از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - بخش‌های خود شامل فلز می‌شود. با توجه به این موضوع دمای آن کاهش پیدا می‌کند و در برخورد با هوای گرم درون ایرکاپ‌ها، کاربران درون آن‌ها با مایع مواجه می‌شوند.

افراد زیادی در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - توییتر به چنین مشکلی اشاره کرده‌اند و برخی از این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - موضوع خبر داده‌اند که قطرات آب به داخل حفره‌های اسپیکر راه پیدا کرده‌اند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان

طبق گزارش‌های کاربران، ظاهرا با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک فرایند طبیعی روبه‌رو هستیم و به علت استفاده از فلز در ایرپاد مکس، درون ایرکاپ‌ها میعان صورت می‌گیرد. با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - این حال مالکان این هدفون بدون انجام کار خاصی با چنین مشکلی مواجه می‌شوند.

میعان زمانی صورت می‌گیرد که یک جسم سرد در محیط گرم قرار بگیرد، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - بنابراین اگر در یک اتاق خنک در حال انجام فعالیت فیزیکی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - مانند ورزش کردن با ایرپاد مکس باشید، احتمالا با مشکل میعان درون ایرکاپ‌ها مواجه می‌شوید. انتظار می‌رود اپل در روزهای آینده نسبت به این مشکل واکنش نشان دهد.

ایرپاد مکس یک هدفون گران‌قیمت است و اپل آن را با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رساند که همین قیمت انتقاد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - برخی کاربران و کارشناسان را در پی داشت. با این وجود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کوچصفهان استان گیلان - شرکت روسی «کاویار» به تازگی نسخه مخصوص این هدفون را با قیمت ۱۰۸ هزار دلار معرفی کرده و تنها یک نمونه از رنگ‌های سفید و مشکی آن را می‌فروشد.

ایرپاد مکس دارای سیستم درایور ۴۰ میلی‌متری است که طبق گفته اپل، صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون روگوشی با هربار شارژ تا ۲۰ ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone