🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35123.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی MSI از دو لپ تاپ باریک با گرافیک مجزا

یک مدل از این لپ تاپ ها برای گیمینگ و مدل دیگر برای کسب و کار ساخته شده اما هر دو از گرافیک مجزا بهره می برند. MSI در کامپیوتکس ۲۰۱۸ از لپ تاپ های GF63 ...

یک مدل از این لپ تاپ ها برای گیمینگ و مدل دیگر برای کسب و کار ساخته شده اما هر دو از گرافیک مجزا بهره می برند.

MSI در کامپیوتکس ۲۰۱۸ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لپ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تاپ های GF63 و Prestige PS42 رونمایی کرده که هردو از بدنه ای باریک و پردازنده نسل هشتم اینتل بهره می برند. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تفاوت اصلی بین این مدل ها علاوه بر جنبه های ظاهری به اهداف در نظر گرفته شده برای آنها برمی گردد.

لپ تاپ گیمینگ GF63 شامل دو زیر مجموعه 8RC با گرافیک جی فورس GTX 1050 و مدل قوی تر 8RD با گرافیک GTX 1050 Ti است که هردوی آنها - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۲۱.۷ میلیمتر ضخامت و ۱.۸۶ کیلوگرم وزن دارند.تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربینمایشگر تعبیه شده در این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مدل ۱۵.۶ اینچی با پنل ips و رزولوشون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. از دیگر مشخصات GF63 می توان به رم حداکثر ۳۲ گیگابایتی، درایو SATA دو نیم اینچی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و کیبورد با نور پس زمینه LED قرمز اشاره کرد.

MSI حاشیه های نمایشگر را به ۴.۹ میلیمتر محدود کرده که با بهترین اولترابوک های بازار قابل مقایسه است.

Prestige PS42 نیز با بدنه ای باریکتر از مدل قبلی تنها ۱۵.۹ میلیمتر ضخامت و ۱.۱۹ کیلوگرم وزن دارد.

این لپ تاپ ۱۴ اینچی بیشتر برای مقاصد تجاری طراحی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده با این حال میزبان گرافیک MX150 است تا در اوقات فراغت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - امکان اجرای بازی نیز داشته باشد. نکته جالب اینجاست که کمپانی سازنده احتمالا مدلی از آن را به گرافیک جی فورس GTX 1050 نیز مجهز کند.

نمایشگر ۱۴ اینچی Prestige PS42 هم مثل مدل قبلی از نوع IPS بوده و رزولوشن آن از ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ فراتر نمی رود. پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل، حافظه SSD - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سریع و پورت USB 3.1 نوید پردازش سریع داده ها را به همراه دارند. داده های بیشتری در مورد پیکربندی این لپ تاپ ارائه نشده و علاوه بر این کمپانی سازنده به تاریخ دقیق عرضه یا قیمت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لپ تاپ های خود اشاره - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone