تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27192.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

محصول جدید مایکروسافت؛ سرفیس دو نمایشگره در راه است

مایکروسافت شروع به نمایش سرفیس دو نمایشگره به کارمندانش کرده. منابع آگاه از برنامه های مایکروسافت گفته اند این شرکت اخیرا مراسمی برای نشان دادن نمونه های این محصول به کارمندانش ترتیب داده و کار ...

مایکروسافت شروع به نمایش سرفیس دو نمایشگره به کارمندانش کرده. منابع آگاه از برنامه های مایکروسافت گفته اند این شرکت اخیرا مراسمی برای نشان دادن نمونه های این محصول به کارمندانش ترتیب داده و کار به جایی کشیده که افراد برای کار کردن با آن صف کشیده اند.

حدودا دو سالی می شود که مایکروسافت مشغول کار روی این ایده است

حدودا دو سالی می شود که مایکروسافت مشغول کار روی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - یک سرفیس دو نمایشگره با اسم رمز Centaurus - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - است و برنامه دارد آن را به سردمدار موج جدید کامپیوترهای تاشدنی که در آینده به بازار می آیند تبدیل کند. به گفته Windows Central، غول تکنولوژی مشغول کار روی دستگاهی کوچکتر به نام Andromeda هم بوده اما برای تمرکز بهتر روی دستگاه اصلی کنارش گذاشته است.

این که تیم سرفیس محصولش را پیش از معرفی رسمی، برای کارمندان رونمایی کند حرکتی جدید محسوب می شود که می توان آن را نشان رویه جدید این شرکت در راستای رازدازی کمتر برشمرد. مایکروسافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - مدت هاست مشغول کار روی سرفیس دو نمایشگره است اما رونمایی درون سازمانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - آن نشان از تکمیل نسبی اش دارد. انتظار می رود محصول جدید این شرکت طی شش ماه آینده معرفی شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران

این دستگاه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - در صورت معرفی یکی از اولین لپ تاپ های تحت Windows Lite هم خواهد بود؛ نسخه ای ساده شده از ویندوز که برای استفاده در دستگاه های دو نمایشگره و رقابت با کروم بوک ها عرضه خواهد شد.

«پانوس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - پانای»، مدیر بخش محصولات مایکروسافت پیش تر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - در مصاحبه ای در واکنش به در دست توسعه بودن چنین محصولاتی گفته بود:

این دستگاه مانند کودک من است. ما وقتی زمان درست باشد به اختراع محصولات جدید خواهیم پرداخت اما نمی توانیم وقتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - مردم آمادگیش را ندارند دسته بندی جدیدی به بازار اضافه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر رویان استان مازندران - کنیم.

پانای سال هاست رویای عرضه نسخه کوچکتر سرفیس را در سر می پروراند اما مایکروسافت پنج سال پیش به علت تشابه چنین دستگاهی با تبلت های دیگر بازار آن را کنسل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone