🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20253.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها زیردامنه بیش از ۲۴۰ برند معروف را برای نصب بدافزار به سرقت برده‌اند

مجرمان سایبری زیردامنه‌های بیش از ۲۴۰ وب‌سایت‌ متعلق به تعدادی از بزرگترین برندها و سازمان‌ها را به سرقت برده‌اند و از آن‌ها برای هدایت کاربران به سمت سایت‌های حاوی بدافزار و شرط‌بندی آنلاین استفاده می‌کنند. ...

مجرمان سایبری زیردامنه‌های بیش از ۲۴۰ وب‌سایت‌ متعلق به تعدادی از بزرگترین برندها و سازمان‌ها را به سرقت برده‌اند و از آن‌ها برای هدایت کاربران به - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - سمت سایت‌های حاوی بدافزار و شرط‌بندی آنلاین استفاده می‌کنند.

بر اساس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - گزارش The Register، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - «شورون»، «صلیب سرخ»، «یونسکو»، «برادران وارنر»، «هانی‌ول»، «توشیبا»، «ولوو» و «زیمنس» تعدادی از این شرکت‌ها هستند. هکرها نه تنها زیردامنه‌ها، بلکه ورودی‌های DNS - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - را نیز به سرقت برده‌اند که علتش، نحوه میزبانی آن‌ها توسط - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرویس ابری Azure مایکروسافت است.

این مشکل از مدت‌ها قبل در سایت‌هایی که Azure آن‌‌ها را میزبانی می‌کند، وجود دارد. چندین ماه پیش مایکروسافت بطور تصادفی به صدها نفر اجازه داد که از زیردامنه‌های آن برای بهبود رتبه خود در نتایج جستجوها سوءاستفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان

لیست زیردامنه‌های سرقت شده توسط - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک محقق امنیتی با نام «زاک ادواردز» تهیه شده و آن - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - را اواخر ماه گذشته میلادی در اختیار مایکروسافت و همچنین سازمان‌ها قرار داده است. به گفته ادواردز، تعداد بالایی از زیردامنه‌ها توسط یک گروه که از سال‌ها قبل در حال فعالیت است، به سرقت رفته‌اند. این محقق اعلام کرده:

«این زیردامنه‌ها توسط یک گروه جنایی بین‌المللی برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها کاربران را به سایت‌های حاوی بدافزار منتقل می‌کنند و تعدادی برای هدایت افراد به سمت سایت‌های شرط‌بندی آنلاین یا افزونه‌های مخرب کروم استفاده می‌شوند. این کار به صورت خودکار صورت می‌گیرد چرا که آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - به سازمان‌های زیادی حمله و بدافزارها را بارگذاری کرده‌اند. من به سازمان‌های زیادی هشدار داده‌ام - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و بزرگترین ترس آن‌ها باید همکاری این گروه با گروه‌های دیگر باشد که نتیجه مخرب‌تر در پی دارد.»

این گروه معمولا با نمایش خطای ۴۰۴ در URL اصلی و یا پیام «به زودی»، سعی می‌کند حضور خود پس از سرقت را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مخفی کند. ادواردز اعلام کرده که نزدیک به ۲۰ درصد زیردامنه‌های موجود در لیست غیرفعال شده‌اند و مایکروسافت به همراه سازمان‌های دیگر سخت در حال تلاش برای خاموش کردن سایر زیردامنه‌ها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone