تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20257.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید مایکروسافت تیمز شرکت کنندگان را در فضای مشترک قرار می‌دهد

مایکروسافت از قابلیت جدیدی به نام Together Mode برای پلتفرم مایکروسافت تیمز رونمایی کرد. به کمک این قابلیت می‌توان شرکت کنندگان جلسه را در یک پس زمینه مجازی مشترک قرار داد که برای ملاقات‌های کاری ...

مایکروسافت از قابلیت جدیدی به نام Together Mode برای پلتفرم مایکروسافت تیمز رونمایی کرد. به کمک این قابلیت می‌توان شرکت کنندگان جلسه را در یک پس زمینه مجازی مشترک قرار داد که برای ملاقات‌های کاری و حتی کلاس درس کاربردی خواهد بود.

قابلیت Together Mode با استفاده از هوش مصنوعی کاربر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - را به شکل طبیعی روی پس زمینه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - قرار می‌دهد. به گفته مایکروسافت این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا حین برگزاری جلسه به زبان بدن و دیگر نشانه‌های غیر کلامی بیشتر توجه کنند. این قابلیت از هم اکنون برای عده محدودی از کاربران منتشر شده و از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - ماه آینده میلادی در دسترس همه کاربران تیمز قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت قابلیت دیگری به نام Dynamic View را به تیمز اضافه کرده است. این قابلیت نیز با استفاده از هوش مصنوعی صحنه را تغییر داده و کنترل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - بیشتری روی محتواهای نمایش داده شده می‌دهد. برای مثال می‌توان محتوا را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان نمایش داد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان

قابلیت‌های کوچک دیگری نیز به مایکروسافت تیمز اضافه شده‌اند. حالا با استفاد از اضافه کردن فیلتر می‌توان فاکتورهایی مثل نور، رنگ و غیره را تنظیم کرد و به کمک قابلیت Live Reactions ایموجی ارسال نمود. همچین زمانی که یکی از شرکت کنندگان در محیط چت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - شروع به تایپ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - کند، بالای سر او حباب چت شکل خواهد گرفت.

کپشن‌های زنده نیز دستخوش تغییرات بزرگ شده و قرار است اواخر سال جاری میلادی زیرنویس زنده به مایکروسافت تیمز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - آمده و کاربران پس از اتمام ملاقات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - فایل زیرنویس جلسه را دانلود کنند. این قابلیت شرکت کننده‌ای که در حال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - حرف زدن بوده را نیز به زیرنویس اضافه می‌کند بنابراین می‌توان سخنان مربوط به هر فرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - را تشخیص داد.

از دیگر قابلیت‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - جدید مایکروسافت تیمز می‌توان به امکان ملاقات با ۲۰ هزار شرکت کننده، اصلاحات Whiteboard، افزودن اپ Task، ارائه پیشنهاد برای ریپلای و اضافه شدن کورتانا اشاره کرد. بیشتر قابلیت‌های جدید در ماه جاری میلادی به تیمز می‌آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone