🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20252.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

حرکات جالب ربات‌های بوستون داینامیکس در نقش تماشاگر بیسبال [تماشا کنید]

فرض کنید به یک مسابقه ورزشی رفته‌اید و برای تشویق تیم بجای افراد، ربات‌ها حضور دارند. شاید در ابتدا چنین ایده‌ای تقریبا غیرممکن به نظر برسد، اما در ژاپن از ربات‌های بوستون داینامیکس برای این ...

فرض کنید به یک مسابقه ورزشی رفته‌اید و برای تشویق تیم بجای افراد، ربات‌ها حضور دارند. شاید در ابتدا چنین ایده‌ای تقریبا - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - غیرممکن به نظر برسد، اما در ژاپن - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - از ربات‌های بوستون داینامیکس برای این کار استفاده شده است.

در یک مسابقه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - بیسبال در ژاپن چندین ربات سگ مشهور شرکت بوستون داینامیکس، «Spot» به همراه ربات‌های انسان‌ نمای گروه سافت ‌بانک با نام «Pepper» مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این ربات‌ها کلاه به سر داشته‌اند و پرچم تکان می‌دانند، البته ربات‌های Spot خود را نیز حرکت می‌دادند.

گروه ژاپنی سافت ‌بانک مالک بوستون داینامیکس است و این ربات‌ها تیم بیسبال این شرکت با نام «Fukuoka SoftBank Hawks» را تشویق کرده‌اند. در این مسابقه تیم تحت مالکیت سافت ‌بانک روبه‌روی تیم «Rakuten Eagles» بازی کرده است. از آنجایی که به علت شیوع - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - ویروس کرونا امکان حضور انسان‌ها در استادیوم‌ها وجود ندارد، این ربات‌ها نقش روحیه دادن به تیم را برعهده داشته‌اند.

به گزارش Cnet، این ربات‌ها تا اواخر ماه جاری میلادی مراسم‌ها را در بازی‌ها اجرا می‌کنند و با اینکه خودشان برنده هیچ مسابقه‌ای نخواهند بود، برای - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - بهبود حرکات خود تلاش می‌کنند. - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - ربات سافت بانک، Pepper - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که می‌گوید:

«من تمرین می‌کنم و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - هر روز به تمرین خود ادامه می‌دهم.»

شاید با دیدن این ربات‌ها در - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - یک مسابقه ورزشی و حرکات آن‌ها، بخواهید یک سگ اسپات بخرید که البته چنین کاری - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - امکان‌پذیر نیست. حتی اگر حاضر به پرداخت مبلغ ۷۴,۵۰۰ دلار برای یک سگ رباتیک اسپات شوید، بوستون داینامیکس آن را تنها به کسب و کارها می‌فروشد و نمی‌توانید آن را تصاحب کنید.

سگ رباتیک اسپات توانایی دویدن با سرعت ۱.۶ متر بر ثانیه و حمل بار تا ۱۴ کیلوگرم را دارد و استفاده از دوربین‌های ضدآب و گرد و غبار، - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - به دید ۳۶۰ درجه دست پیدا می‌کند و می‌تواند در دمای منفی ۲۰ تا ۴۵ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مازندران استان مازندران - درجه سلسیوس فعالیت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone