تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20255.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ رسما تاریخ رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ را اعلام کرد

سامسونگ با انتشار تیزری کوتاه تاریخ برگزاری رویداد «گلکسی آنپکد» (Galaxy Unpacked) را اعلام کرد. انتظار می‌رود سازنده کره‌ای در این مراسم از خانواده گلکسی نوت ۲۰ و همچنین جانشین گلکسی فولد رونمایی کند. سامسونگ ...

سامسونگ با انتشار تیزری کوتاه تاریخ برگزاری رویداد «گلکسی آنپکد» (Galaxy Unpacked) را اعلام کرد. انتظار می‌رود سازنده کره‌ای در این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - مراسم از خانواده گلکسی نوت ۲۰ و همچنین جانشین گلکسی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - فولد رونمایی کند.

سامسونگ اعلام می‌کند که رویداد گلکسی آنپکد امسال روز چهارشنبه ۵ اوت (۱۵ مرداد) برگزار خواهد شد. در تیزر کوتاه و مبهم این شرکت اطلاعات چندانی در مورد رویداد دستگیرتان نمی‌شود و تنها یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - قطره مسی رنگ را می‌بینیم که با انیمشین زیبا با زمین برخورد می‌کند.

سامسونگ احتمالاً در این تیزر قصد دارد به رنگ مسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره کند که چند روز قبل تصاویر آن به طور تصادفی در نسخه روسی وب سایت سامسونگ لو رفت.

با اینکه کمتر از یک ماه دیگر تا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - معرفی رسمی از سری گلکسی نوت ۲۰ باقی مانده، اما تنور شایعات هنوز داغ نشده و تنها تصاویر زنده گلکسی نوت ۲۰ اولترا منتشر شده است. بر اساس گزارشات، پرچمدار سری نوت ۲۰ از آرایه دوربین سه گانه شامل یک سنسور با لنز پریسکوپی و همچنین حسگر چهارم برخوردار است که احتمالاً مربوط به سنسور سه بعدی ToF یا لیزر فوکوس خودکار خواهد بود.

انتظار می‌رود سری گلکسی نوت ۲۰ همانند سری گلکسی اس ۲۰ با سخت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - افزار قدرتمند و مجهز به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ (یا حتی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس)، پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه برسد. ویژگی اصلی این سری یعنی قلم S-Pen نیز احتمالاً با قابلیت‌های جدید معرفی خواهد شد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران

پیش بینی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - می‌شود سری گلسی نوت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - ۲۰ حداقل شامل دو عضو باشد: مدل پایه و کوچکتر یعنی گلکسی نوت ۲۰ و مدل پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا. در حال حاضر اطلاعات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - بسیار کمی از تفاوت‌های بین این دو مدل منتشر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ از جانشین گلکسی فولد یعنی فولد ۲ نیز رونمایی کند. طبق شایعه‌ای که قبلاً منتشر شده، این گوشی تاشو - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - از نمایشگر ۷.۷ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - اینچی احتمالاً بریدگی دار و سخت افزار آپگرید شده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - نسبت به نسل قبل برخوردار باشد.

سازنده کره‌ای ممکن است در این مراسم از مدل 5G گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی کند که احتمالاً مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابلسر استان مازندران - باتری کم حجم تر نسبت به مدل LTE برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone