تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20256.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال قطع دوباره خطوط تلفن «دفتر شما» در پایان تیر ماه وجود دارد

قطع خطوط تلفن دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای چندمین بار در سال‌های گذشته رخ داد و بر اساس گفته‌های مدیرعامل این مجموعه قطعی اخیر و چهار روزه‌ای که برای آنها پیش آمد بیش از ...

قطع خطوط تلفن دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای چندمین بار در سال‌های گذشته رخ داد و بر اساس گفته‌های مدیرعامل این مجموعه قطعی اخیر و چهار روزه‌ای که برای آنها پیش آمد بیش از ۴ میلیارد تومان برای ۳ هزار کسب‌وکار ایرانی ضرر و زیان به همراه داشت. مدیرعامل «دفتر شما» اما اکنون به دیجیاتو می‌گوید که احتمال قطعی مجدد همچنان وجود دارد چرا که مخابرات باید در این زمینه با رگولاتوری همکاری کند. در غیر این صورت، خطوط کسب‌وکارهایی که به استارتاپ دفتر شما متکی شده‌اند دوباره قطع خواهند شد و احتمال زیان بزرگ‌تر نیز برای آن‌ها وجود دارد.

در سه سال اخیر دفاتر کار مجازی چندین بار با قطع خطوط تلفن که بستر اصلی کار و خدمات آنهاست، روبرو شده‌اند. این در‌حالی‌ست که قبل از قطع خطوط تلفن هیچ اخطاری به آنها داده نمی‌شود و حالا که خطوط‌شان وصل شده، شرط و شروطی در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - است که انجام شدن و نشدن آن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - در حوزه اختیارات مجموعه دفتر شما نیست. «علی دشتی»، مدیرعامل این استارتاپ در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که تنها حدود ۲۰۰ خط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - مجازی آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - که با همکاری فناپ و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - اخیرا راه‌اندازی شده از قطعی اخیر مصون ماندند و بیش از ۴ هزار خط مجازی دیگر این مجموعه که با شرکت مخابرات ایران راه‌اندازی شده و بعضی از آنها ده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - سال است که در اختیار مشتریان است، قطع شده. او می‌گوید این آمار یعنی ضرر بیش از ۴ میلیارد تومان برای ۳ هزار کسب‌وکاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - که با خطوط آنها کار می‌کنند: «خود ما نیز روزانه ۱۰ الی ۱۵ میلیون ضرر دادیم.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل

به گفته دشتی، وصل کردن دائمی خطوط منوط بر این است که مخابرات تا آخر تیرماه دیتاهایی که رگولاتوری نیاز دارد را به آنها اعطا کند: «از آن سو ما این واهمه را داریم که این اتفاق انجام نشود. رگولاتوری مواردی که از مخابرات می‌خواهد سیستم پیچیده و سختی نیست و ما هم کمال همکاری را با آنها داریم اما همچنان این موضوع محقق نشده است. این آخرین شانس ما برای حضور در بازاری است که سالها در آن تلاش کرده‌ایم و کلی کسب و کار خرد را در کنار خود داریم.»

دشتی می‌گوید که بارها از سوی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - رگولاتوری از آنها خواسته شده تا با یک FCP دیگر به جز مخابرات وارد همکاری شوند: «ما این خطوط را ده سال است که به دستان مشتریان داده‌ایم. اگر ترابرد انجام می‌دهند ما این کار را می‌کنیم ولی نمی‌توانیم سرشماره مشتریان‌مان را بعد از سالیان سال عوض کنیم، این حرف مصداق این است که یک اپراتور پیش شماره خود را از دست بدهد و به مشتریانش بگوید بروید از اپراتور دیگر این شماره‌ها را بگیرید.» دشتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - تاکید دارد که درخواست رگولاتوری از آنها برای عدم همکاری با یک FCP خاص به نوعی انحصارگرایی ختم خواهد شد.

به گفته مدیر استارتاپ دفترشما عمده مشترکین این دفتر کار مجازی از سرشماره ۲۸۴۲ استفاده می‌کنند و با توجه به فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۲ بسیاری از مشترکین سال‌هاست که برای ارتباط با مشترکین خود از این شماره‌ها استفاده می‌کنند و درخواست انتقال این سرشماره‌ها به شماره ۹ عجیب و برای این کسب و کارها غیرممکن است. او می‌افزاید: « با تحقیقی که انجام شده بیشتر مشترکین مایل به این جابجایی و تغییر خطوط نیستند و در صورت این اتفاق رخ دهد، دیگر سرویس نخواهند گرفت که موجب از بین رفتن استارتاپ ما خواهد شد.»

او باور دارد به طور کلی این فشار در نهایت باعث ایجاد انحصار در بازار و مغایر با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - اصول رقابت بوده و اگر رقابتی صورت نگیرد همه کسب و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - کارهای این حوزه به مرور ضعیف شده و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - یا از بین خواهند رفت: «ما علاقه مند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - هستیم که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - با هر FCP که می تواند سرویس پایدار و خدمات مناسبی دهد، فعالیت کنیم».

این نخستین بار نیست که خطوط تلفن دفاتر کار مجازی «دفتر شما» قطع می‌شود و هر بار این قطعی علل مختلفی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - داشته، یکبار به خاطر تدوین قوانین جدید بوده و یک بار به خاطر شکایت از یک خط و گاهی مانند اتفاقی که در دی ماه ۹۷ رخ داد، هیچ‌گاه علت آن مشخص نشده است.  به گفته دشتی بسیاری از کسب‌وکارها در شرایط شیوع ویروس کرونا به سمت خطوط تلفن مجازی روی آورده‌اند و او - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - قطعی دوباره این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرعین استان اردبیل - خطوط در این ایام را یک «مشکل بسیار بزرگ» توصیف می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone