🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28725.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مشخصات پرچمدار ایسوس ذنفون 6 پیش از رونمایی

ایسوس را باید از شرکت هایی دانست که در سال جاری دیرتر از رقبا گوشی های پرچمدار خود را عرضه می کند. اما به این معنی نیست که برای مطرح شدن در بازار دست روی ...

ایسوس را باید از شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - هایی دانست که در سال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - جاری دیرتر از رقبا گوشی های پرچمدار خود را عرضه می کند. اما به این معنی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - نیست که برای مطرح شدن در بازار دست روی دست بگذارد، چرا که تنها کمتر از یک هفته مانده به رونمایی از گوشی دنفون 6، جزئیاتی از مشخصات این پرچمدار مشخص شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان

بر  اساس پوستری که ایسوس منتشر کرده، گوشی جدید تایوانی ها به اسنپدراگون 855 مجهز خواهد شد. علاوه بر این در ذنفون 6 شاهد حضور درگاه هدفون، یک کلید هوشمند (با کارایی نامشخص) و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - چراغ ال ای دی اعلان هستیم. درگاه سه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - گانه سیم کارت هم خبر از پشتیبانی از دو سیم کارت به همراه جایگاهی جداگانه برای حافظه جانبی می دهد.

به گفته وبسایت اندروید پیور مدیر بخش عملیات بازاریابی جهانی ایسوس به دوربین دوگانه 48 و 13 مگاپیکسلی به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان

علاوه بر این گفته می شود ذنفون 6 ایسوس به نمایشگر بدون بردیگی مجهز خواهد شد و از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین احتمال می رود شاهد مدلی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، البته تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نیشابور استان خراسان - برای عرضه در برخی از بازارها باشیم.

ایسوس ذنفون 6 در 26 اردیبهشت ماه در بارسلون اسپانیا معرفی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone