🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11913.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل برای ساخت پردازنده‌های ۳ نانومتری با TSMC همکاری می‌کند

اینتل و اپل ظاهرا اولین شرکت‌هایی خواهند بود که برای ساخت تراشه‌های خود از فناوری تولید ۳ نانومتری TSMC استفاده می‌کنند. TSMC مدعی است که تراشه‌های ۳ نانومتری از نظر عملکرد ۱۵ درصد بهتر خواهند ...

اینتل و اپل ظاهرا اولین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت‌هایی خواهند بود که برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - ساخت تراشه‌های خود از فناوری تولید ۳ نانومتری TSMC استفاده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - می‌کنند. TSMC مدعی است که تراشه‌های ۳ نانومتری از نظر عملکرد ۱۵ درصد بهتر خواهند بود تا ۳۰ درصد انرژی کمتری نسبت به تراشه‌های ۵ نانومتری مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری Nikkei، اینتل و اپل اولین مشتریان فناوری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - ساخت ۳ نانومتری TSMC هستند. به گفته منابع آگاه، عرضه تجاری این تراشه‌ها از نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. اینتل احتمالا برای پردازنده‌های لپ‌تاپ و دیتاسنترهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - خود و اپل هم برای آیپد پرو بعدی‌اش از این فرآیند ۳ نانومتری استفاده خواهد کرد.

اینتل حرکت به سمت نانومترهای کوچک‌تر را به تعویق انداخته و گزارش‌ها می‌گویند تراشه‌های Meteor Lake آن‌ها با فناوری ۷ نانومتری در سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهند شد. ولی این شرکت می‌تواند با همکاری TSMC به تولید تراشه‌های ۳ نانومتری بپردازد و به‌صورت همزمان به توسعه فناوری‌های اختصاصی خود را ادامه دهد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان

شرکت AMD که در حوزه پردازش از رقبای اینتل به حساب می‌آید، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - قرار است در سال ۲۰۲۲ از تراشه‌های ۵ نانومتری TSMC در پردازنده‌های لپ‌تاپ استفاده کند. لازم به یادآوری است که مقیاس نانومتر به فاصله بین ترانزیستورهای روی تراشه‌ها اشاره دارد و هرچه این فاصله کمتر باشد، پردازنده قوی‌تر خواهد بود.

یکی از منابع Nikkei می‌گوید اگرچه اپل احتمالا زودتر از اینتل از تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC استفاده می‌کند، اما مقدار سفارشات اینتل برای این تراشه‌های جدید بیشتر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - از تراشه‌های اپل برای آیپد پرو بعدی است.

اینتل تایید کرده که برای محصولات ۲۰۲۳ خود مشغول همکاری با TSMC - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - است ولی مشخص نکرده که در این همکاری از چه فرآیند تولیدی استفاده خواهد شد. به عبارت دیگر، این شرکت به‌طور مستقیم از تراشه‌های ۳ نانومتری نام نبرده است. از سوی دیگر، TSMC و اپل هم هنوز اطلاعاتی در این رابطه منتشر نکرده‌اند و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لنگرود استان گیلان - به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone