تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33072.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 لو رفت

بنابر شایعات بدست آمده از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد که سال آينده سه نسخه‌ی مختلف از پرچمدار گلکسی اس 10 خود عرضه کند. علاوه بر این گفته شده نسخه‌ای از ...

بنابر شایعات بدست آمده از منابع - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد که سال آینده سه نسخه‌ی مختلف از پرچمدار گلکسی اس 10 خود عرضه کند. علاوه بر این گفته شده نسخه‌ای از این مدل به همراه ۵ دوربین عرضه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهد شد. حال جدولی از دوربین سه گانه‌ی این پرچمدار منتشر شده که جزئیاتی از حسگر‌های بکار رفته در این آرایه را مشخص می‌کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

هنوز معلوم نشده که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چه شخص یا ارگانی، جدول یاد شده را در فضای مجازی منتشر کرده اما به گزارش سایت SamMobile، این جدول دومین باری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است که چنین دوربین‌هایی به گلکسی اس 10 نسبت داده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌شوند.

با مشاهده‌ی جدول منتشر شده متوجه می‌شویم که گلکسی اس 10 از حسگر دوربین اصلی مشابهی با نسل قبلی خود یعنی گلکسی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اس 9 استفاده می‌کند. بدین ترتیب یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f1.5/f2.4 و بهره‌مند از سیستم لرزشگر اپتیکال تصویر وظیفه عکسبرداری معمولی را بر عهده خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داشت.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

ضمن اینکه دو سنسور دیگر آن را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همراهی خواهند کرد؛ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 و زمینه دید ۱۲۳ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درجه به همراه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f2.4 و زمینه دید ۴۵ درجه. لازم به ذکر است که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سنسور ۱۳ مگاپیکسلی از لرزشگر اپتیکال بهره می برد اما در لنز واید پشتیبانی از این سیستم و فوکوس خودکار تعبیه نشده است.

پیشتر منابعی دخیل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در صنعت از کره جنوبیمدعی شده بودند که گلکسی اس 10 در سه مدل عرضه خواهد شد. یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدل استاندارد از دوربین اصلی دوگانه در کنار یک دوربین سلفی بهره خواهد برد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

مدلی دیگر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که به نوعی پریمیوم محصوب می شود به دوربین اصلی سه گانه در کنار دوربین سلفی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تکی مجهز خواهد شد. اما در نهایت یک مدل فوق - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پریمیوم با 5 دوربین روانه بازارها می شود: دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین دوگانه سلفی. به نظر می‌رسد جدول لو - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رفته به مدل فوق پریمیوم گلکسی اس 10 اختصاص داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone