تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16848.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ادوبی با استفاده از هوش مصنوعی و تنها با یک کلیک، تصاویر را از ماتی در می‌آورد

شرکت ادوبی هرسال در جریان کنفرانس MAX خود از آخرین پروژه‌های تحقیقاتی‌اش پرده بر می‌دارد که برخی از آن‌ها به مرور زمان سر از اپلیکیشن‌های مبتنی بر Creative Cloud این شرکت در می‌آورند. یکی از ...

شرکت ادوبی هرسال در جریان کنفرانس MAX خود از آخرین پروژه‌های تحقیقاتی‌اش پرده بر می‌دارد که برخی از آن‌ها - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان - به مرور زمان سر از اپلیکیشن‌های مبتنی بر Creative Cloud این شرکت در می‌آورند. یکی از پروژه‌های جدیدی که این شرکت معرفی کرده و امیدواریم شاهد افزوده شدن آن به اپلیکیشن‌های تدوین ویدیوی ادوبی باشیم، پروژه Sharp Shots است. پروژه Sharp Shots با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی Sensei ادوبی، قادر به از بین بردن ماتی تصویر در ویدیوها خواهد بود.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان

گوپتا توضیح می‌دهد که «با پروژه Sharp Shots، خبری از هیچ یک از تنظیمات و پارامترهایی نیست که ما در متدهای سنتی خود به کار می‌گرفتیم. این یکی کارش را با تنها یک کلیک به پایان می‌رساند. جدو نیست. یادگیری عمیق و هوش مصنوعی خیلی ساده در پس زمینه مشغول به کار هستند، هر فریم را استخراج می‌کنند، ماتی را از آن‌ها می‌زدایند و در نهایت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و بدون بلور تولید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌کنند».

گوپتا می‌گوید تیم ادوبی به تکنولوژی‌های از پیش موجود برای از بین بردن ماتی تصاویر نگاه کرده و در صدد بهینه‌سازی آن‌ها برای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان - تصاویر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان - متحرک برآمده است. سپس تیم به سراغ بهینه‌سازی سخت‌افزاری آن رفته تا با مصرف کمتر حافظه نیز خروجی یکسانی به دست آید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندر انزلی استان گیلان

لازم به اشاره است که ادوبی افتر افکت همین حالا قابلیت‌هایی برای زدودن ماتی تصاویر یا حذف لرزش دوربین دارد، اما این قابلیت از الگوریتمی بسیار متفاوت بهره برده و محدودیت‌های خود را نیز دارد. سیستم جدید ادوبی اما زمانی بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارد که الگوریتم به چندین فریم قبل و بعد دسترسی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone