🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36513.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اسمارت فون «بلک بری گوست» تابستان امسال عرضه خواهد شد

بنابر خبر تازه که از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای صنعت تکنولوژی منتشر شده، بلک بری برای عرضه موبایلی اندرویدی به نام BlackBerry Ghost در فصل تابستان برنامه ریزی کرده است. شایعات مربوط به ...

بنابر خبر تازه که از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای صنعت تکنولوژی منتشر شده، بلک بری برای عرضه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موبایلی اندرویدی به نام BlackBerry Ghost در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فصل تابستان برنامه ریزی کرده است. شایعات مربوط به این موبایل از ماه ها پیش به گوش رسیده و گفته می شود که توسعه آن برعهده Optemius Infracom خواهد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود؛ شرکتی هندی که یکی از شرکای بلک بری در تولید اسمارت فون های لایسنس شده و تحت برند کانادایی ها تلقی می شود.

از آن جایی که Optemius به تولید موبایل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هایی می پردازد که در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازار هند و چند بازار نزدیک به این کشور عرضه می شوند، انتظار نمی رود که موبایل بلک بری گوست ارتباطی به KEY2 یا سایر محصولات بلک بری که توسط TCL Communication ساخته می شوند داشته باشد.

بلک بری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوست ظاهراً بازار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرچمداران میانه را هدف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار داده و از یک طراحی سنتی بدون کیبورد فیزیکی QWERTY بهره می برد که در اکثر دیوایس های بلک بری یافت می شود. در گزارش های قبلی گفته شده که باید منتظر دوربین دوگانه نیز باشیم که به گفته بلس، از قابلیت هایی برای بهبود تصویربرداری در شرایط کم نور و بهبود زوم اپتیکال بهره مند خواهد بود. اگر بلک بری گوست واقعا یک پرچمدار باشد، لنز ثانویه دوربین اصلی آن احتمالاً از نوع تله فوتو باشد.

در نهایت بلک بری گوست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ابتدا در هند عرضه می شود اما به خاطر خرید لایسنس های لازم از بلک بری، احتمال دارد که شاهد عرضه اش در سری لانکا، بنگلادش و نپال نیز باشیم. برخلاف TCL، کمپانی Optiemus تمایلی به استفاده شدید از لایسنس بلک بری نداشته و تا امروز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صرفاً دو مدل اقتصادی در منطقه تحت تسلط خود عرضه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone