🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22587.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ربوده شدن ترافیک اینترنتی گوگل، آمازون و چند شرکت دیگر توسط اپراتور روسی

اوایل هفته جاری ترافیک بیش از 200 شبکه تحویل محتوای بزرگ دنیا (CDN) و ارائه دهندگان میزبانی ابری، به طرز مشکوکی به شرکت مخابراتی «روس تلکام» (Rostelecom) هدایت شد. این اپراتور که به دولت روسیه ...

اوایل هفته جاری ترافیک بیش از 200 شبکه تحویل محتوای بزرگ دنیا (CDN) و ارائه دهندگان میزبانی ابری، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - به طرز مشکوکی به شرکت مخابراتی «روس تلکام» (Rostelecom) هدایت شد. این اپراتور که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - به دولت روسیه وابسته است، در گذشته ترافیک اینترنت برخی شرکت ها را ربوده و متخصصین آنرا مشکوک قلمداد کرده اند.

این حادثه بالغ بر 8800 مسیر ترافیک اینترنت در بیش از 200 شبکه را تحت تاثیر قرار داده و شرکت های فعال در بازار CDN از جمله گوگل، آمازون، فیسبوک و شرکت های دیگری که لیست کامل آنها از این آدرس قابل مشاهده است در آن دخیل بوده اند.

این حادثه، ربودن پروتکل اینترنت (BGP Hijack) نامیده شده و هکرها می توانند به وسیله آن ترافیک اینترنت را ذخیره - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - کرده و بعداً تحلیل و رمزگشایی کنند.

ربودن پروتکل اینترنت از اواسط دهه 90 میلادی به یکی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - معضلات اینترنت تبدیل شد و محققان در طول چند سال گذشته با پروژه های مختلف به دنبال تقویت امنیت پروتکل های BGP بوده اند. البته به کارگیری پروتکل های جدید به کندی صورت گرفته و ربوده شدن مسیرهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - اینترنت همچنان به طور مرتب رخ می دهند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان

نوامبر سال 2018 یک ارائه دهنده اینترنت نیجریه ای ترافیک شبکه گوگل را ربود و ژوئن 2019 نیز مقدار قابل توجهی از ترافیک موبایل اروپا به شرکت مخابراتی «China Telecom» که به دولت چین نزدیک است، هدایت شد.

متخصصان می گویند ربودن پروتکل اینترنت در بسیاری از اوقات به دلیل خطای اپراتور در وارد کردن شماره سامانه خودگردان (ASN) رخ داده و ترافیک به طور اتفاقی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - ربوده می شود. البته برخی شرکت ها ربودن مسیرها را به طور مداوم انجام می دهند که به عقیده متخصصین مشکوک بوده و فراتر از یک خطای ساده هستند.

در حال حاضر اپراتور چینی «China Telecom» - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - یکی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - از فعال ترین شرکت ها در زمینه ربودن پروتکل اینترنت است. اپراتور روسی «روس تلکام» نیز با اینکه به اندازه اپراتور چینی در این زمینه فعال نیست، ولی بارها دست به چنین کاری زده است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سنقر استان کردستان - این اپراتور سال 2017 و با ربودن مسیر برخی از بزرگ ترین شرکت های مالی دنیا از جمله ویزا، مسترکارت و HSBC سر زبان ها افتاد.

بسیاری از متخصصین می گویند ربودن پروتکل اینترنت را می توان به نحوی انجام داد تا تصادفی به نظر برسد؛ به طوری که تشخیص نوع سهوی و عمدی غیر ممکن خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone