🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33285.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 3 احتمالاً همراه با قابلیت‌های گوگل لنز از راه برسد

یک روز دیگر و یک افشاگری دیگر درباره موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3. اخیراً اطلاعاتی درباره دوربین موبایل پیکسل 3 منتشر شده که البته اگر صحت داشته باشد، قطعاً درباره دوربین پیکسل 3 اکس ...

یک روز دیگر و یک افشاگری دیگر درباره موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3. اخیراً اطلاعاتی درباره دوربین موبایل پیکسل 3 منتشر شده که البته اگر صحت داشته باشد، قطعاً درباره دوربین پیکسل 3 اکس ال - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز مصداق خواهد داشت. درحالی که تا به امروز خبرهای زیادی درباره دوربین بهبودیافته این موبایل ها شنیده ایم، تازه ترین خبر افشایی به موضوعی کاملاً دور از انتظار اشاره دارد.

کاربری به نام IshanAgarwak24 امروز ویدیویی یوتوبی در توییتر منتشر کرد که قرار گرفتن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک بیزنس کارت را در برابر نمایاب یک اپلیکیشن دوربین نشان می داد؛ اپلیکیشنی که گفته می شود متعلق به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیکسل 3 است. در این ویدیو که هم اکنون از یوتوب حذف شده، دیدیم که اپلیکیشن قادر به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تشخیص همزمان ایمیل آدرس درج شده روی کارت بود و نیازی به ثبت تصویر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آن وجود نداشت.

بعد از این ایمیل مورد اشاره استخراج شد و امکان باز کردن لینک مربوط به آن از طریق اپلیکیشن جیمیل وجود داشت تا ارسال ایمیل به شکلی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سریع انجام شود. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ضمناً کپی کردن صرف ایمیل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و استفاده از آن به شکلی دیگر هم امکان پذیر بود.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

با توجه به این ویدیو می توان به نتیجه رسید که اپلیکیشن دوربین در موبایل های گوگل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیکسل 3 به صورت پیش فرض از قابلیت «گوگل لنز» پشتیبانی می کند. در حالی که این موضوع کاملاً منطقی به نظر می - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رسد، باید افزود که قابلیت های تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل هم اکنون از طریق اپلیکیشن جداگانه گوگل لنز در دسترس هستند.

می توان حدس زد که گوگل گزینه ای برای راه اندازی قابلیت های لنز در دوربین پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال در نظر گرفته که کاربر بسته به نیاز خود قادر به استفاده آن است؛ در غیر این صورت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - احتمالاً کاربران با مشکلات زیادی به هنگام ثبت یک تصویر معمولی روبرو شوند.

گوگل با خانواده اسمارت فون های پیکسل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همواره به دنبال بهترین قابلیت های دوربین بوده و ادغام هوش مصنوعی پیشرفته این کمپانی با دوربین موبایل های جدید حرکتی کاملاً تحسین برانگیز به شمار می رود. با این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حال هنوز باید منظر ماند و دید که چنین قابلیتی در انحصار موبایل های پیکسل باقی می - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ماند یا راه خود را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به دیگر دیوایس های هم اندرویدی هم باز می کند.

- تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone