🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  2. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  3. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  5. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12283.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ آلمانی با جذب ۲۴۱ میلیون دلار، تاکسی پرنده عمود پرواز می‌سازد

استارتاپ آلمانی «Volocopter» موفق به جذب سرمایه ۲۴۱ میلیون دلاری برای توسعه تاکسی پرنده عمود پرواز (VTOL) شد. با وجود همه گیری کرونا و شرایط قرنطینه سفرهای هوایی و زمینی بسیار محدود شده است، ولی ...

استارتاپ آلمانی «Volocopter» موفق به جذب سرمایه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - ۲۴۱ میلیون دلاری برای توسعه تاکسی پرنده عمود پرواز (VTOL) شد. با وجود همه گیری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - کرونا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - و شرایط قرنطینه سفرهای هوایی و زمینی بسیار محدود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - شده است، ولی استارتاپ آلمانی در چنین شرایطی توانسته سرمایه قابل توجهی را برای توسعه تاکسی پرنده عمود پرواز جذب کند.

این استارتاپ در کنار توسعه تاکسی پرنده، قرار است نسخه تجاری دیگری از آن را نیز برای استفاده در ناوگان شهری نیز توسعه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - دهد. مدیرعامل Volocopter در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد:

«انتظار می‌رود تا حدود دو سال آینده تاکسی پرنده VoloCity به مرحله بهره برداری برسد و بلافاصله، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - مدل تجاری این خودروی برقی به مرحله تولید خواهد رسید. تاکسی پرنده جدید قرار است ابتدا در پاریس و سنگاپور خدمت رسانی کنند. انتظار می‌رود این خودروی برقی در پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به بهره‌برداری برسد. حتی ممکن است مدل تجاری تاکسی پرنده یعنی VoloDrone زودتر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - از VoloCity بتواند اولین پرواز خود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - را به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - نمایش بگذارد.»

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران

استارتاپ Volocopter تاکنون پروازهایی از خودروی پرنده خود در دبی،‌ سنگاپور به نمایش گذاشته است. این شرکت قصد دارد علاوه بر اروپا و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - آسیا، خدمات خود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - را در ایالات متحده نیز ارائه دهد.

در سال ۲۰۱۹ این استارتاپ موفق به جذب سرمایه اولیه ۵۵ میلیون دلاری شد و تاکنون رقمی بالغ بر ۳۹۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. با این وجود مدیر مالی این استارتاپ می‌گوید برای توسعه خوردوی پرنده لازم است سرمایه بیشتری نیز جذب شود  و برآورد کرده رقمی در حدود ۶۲۴ میلیون دلار برای توسعه خودروی پرنده نیاز است.

استارتاپ Volocopter کار خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - و کماکان در حال توسعه خودروی پرنده عمود پرواز است و تاکنون نتوانسته درآمدی داشته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - باشد. اما به نظر می‌رسد اگر محصول متفاوت این شرکت به مرحله تولید برسد، تحولی بزرگ در معاملات مالی آن رخ خواهد داد.

این استارتاپ تنها مجموعه‌ای نیست که روی توسعه خودروهای پرنده فعالیت می‌کند و رقبای دیگری نیز در بازار دارد. حال باید دید آیا این شرکت می‌تواند پس از سال‌ها تلاش خودروی پرنده را در زمان وعده داده شده به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالوس استان مازندران - مرحله تولید برساند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone