تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37160.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بر طبل شادانه بکوب؛ گلکسی اس 9 هنوز به جک هدفون مجهز است

دقایقی پیش سامسونگ به صورت رسمی از خانواده موبایل های گلکسی اس 9 رونمایی کرد و خبر خوش اینکه شایعات و گزارش های قبلی حقیقت داشتند و پرچمدار تازه سامسونگ، باز هم به جک هدفون ...

دقایقی پیش سامسونگ به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - صورت رسمی از خانواده موبایل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های گلکسی اس 9 رونمایی کرد و خبر خوش اینکه شایعات و گزارش های قبلی حقیقت داشتند و پرچمدار تازه سامسونگ، باز هم به جک هدفون مجهز شده است. در حالی که بسیاری از کمپانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ها تصمیم به حذف این جک از موبایل هایی نظیر آیفون X، پیکسل 2 و میت 10 پرو گرفته اند، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگانی است که به استفاده از این پورت ادامه داده و آخرین سنگر مصرف کنندگان را حفظ کرده.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

مهم ترین مسئله اینست که جک هدفون هنوز به خوبی کار می کند - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و به شدت مفید است. آیا صرفاً به خاطر اینکه می توانیم از هدفون های وایرلس استفاده کنیم باید از جک هدفون دست بکشیم؟ شاید بله و شاید هم خیر، اما این تصمیمی است که در نهایت به خود کاربر بستگی دارد و هیچ شرکتی نباید به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خاطر منافع شخصی، سیاست های این چنینی را به مشتریان اش دیکته کند.

البته یکی از بحث های رایج درباره - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حذف جک هدفون به استفاده از فضای آن برای سخت افزار بهتر باز می گردد اما حقیقت اینجاست که فضای خالی جک هدفون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تا به امروز هیچ تغییر عمده ای در دیوایس های موبایل به وجود نیاورده و صرفاً دردسر تازه ای برای کاربرانی بوده که نزدیک به 1000 دلار برای پرچمدار خود - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پرداخته اند و حالا باید نزدیک به 100 دلار دیگر برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خرید هدفون وایرلس یا دانگل هزینه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یارناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** یخچال سینجر 2150 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone