تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37162.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس معرفی شدند؛ بازآفرینی موبایل به سبک سامسونگ

دقایقی قبل پس از مدت ها انتظار و خبرها و گمانه زنی های بسیاری که از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ منتشر شد، کمپانی کره ای از گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش ...

دقایقی قبل پس از مدت ها انتظار و خبرها و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گمانه زنی های بسیاری که از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ منتشر شد، کمپانی کره ای از گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این تلفن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های هوشمند می پردازیم.

همان طور که انتظار می رفت پرچمداران جدید سامسونگ از نظر ظاهری تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی نداشته اند. گلکسی اس 9 و مدل پلاس به ترتیب - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی و از نوع لبه به لبه و از دو طرف خمیده دارند. رزولوشن نمایشگر هر دو 1440 در 2960 پیکسل است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

کیفیت ساخت دو پرچمدار جدید بسیار بالا است و ترکیبی از فلز و شیشه در ساخت آنها به کار رفته. این بار سامسونگ مکان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حسگر اثر انگشت را تغییر داده و اکنون این ماژول به پایین دوربین های اصلی در قاب پشتی منتقل شده اند. به این ترتیب یکی از اصلی ترین انتقاد های وارده به نسل پیشین یعنی لمس سهوی لنز دوربین اصلی در هنگام استفاده از حسگر اثر انگشت حل شده است.

قابلیت تایید هویت جدید، بصورت هوشمند قدرت فناوری‌های اسکن عنبیه چشم و تشخیص چهره را در هم جمع کرده و به ادعای سامسونگ به شکلی راحت و سریع موبایل کاربر را در موقعیت‌های مختلف باز می‌کند.

ابعاد گلکسی اس 9 برابر 147.7در 68.7 و با ضخامت 8.5 میلی متر است و 163 گرم وزن دارد. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل پلاس نیز ابعادی 158.1 در 73.8 و ضخامتی 8.5 میلی متری و وزنی 189 گرمی دارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بار هم مشابه با پرچمداران سال های اخیر سامسونگ موبایل های سری گلکسی اس 9 در دو نسخه عرضه می شوند؛ مدل بهره مند از چیپست های اسنپدراگون 845 ساخت کوالکام و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز مدلی با چیپست اگزینوس 9810 ساخت سامسونگ. رم در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 9 برابر 4 گیگابایت و رم نسخه پلاس نیز 6 گیگابایت است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

حافظه داخلی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس 64، 128 و 256 گیگابایت است. درگاه میکرو اس دی تعبیه شده برای سری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 نیز امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 400 گیگابایت را فراهم می کند.

پرچمدارن سال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 2018 سامسونگ از گواهینامه استاندارد IP68 بهره می برند و به این ترتیب کاربران نگرانی از بابت نفوذ احتمالی آب و گرد و غبار به آنها را نخواهند داشت. نسخه تک سیم کارت این دو موبایل از یک درگاه نانو سیم و نسخه دو سیم کارت از یک در گاه نانوسیم به علاوه یک درگاه نانو سیم یا حافظه میکرو اس دی بهره می برد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

دیگر قابلیت جدید پرچمداران جدید کمپانی کره ای، پشتیبانی از اسپیکرهای دوگانه AKG است؛ امکانی که کمبود آن در موبایل های پیشین سری گلکسی اس انتقادهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بسیاری را به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همراه داشت و جای خالی آن در مقایسه با بسیاری از رقبا احساس می شد. این اسپیکرها همچنین از فناوری Dolby Atmos بهره می برند که افکت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - صدایی ۳۶۰ درجه‌ای را ایجاد می‌کند.

از نظر باتری موبایل های سری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 تغییری نسبت به سری اس 8 نداشته اند. گلکسی اس 9 از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، در حالی که برای گلکسی اس 9 پلاس باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است.

از حسگرهای این موبایل ها می توان به اسکن عنبیه چشم (Iris)، حسگر فشار، شتاب سنج،  فشار هوا، اثر انگشت، ژیروسکوپ، مغناطیسی، Hall ، ضربان قلب، مجاورت و نور RGB اشاره کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

درگاه شارژ USB-C است و خوشبختانه درگاه 3.5 میلیمتری هدفون همچنان حضور دارد. سامسونگ قصد دارد پرچمدارن سال 2018 را در رنگ های مشکی، خاکستری، آبی و بنفش نیلوفری به بازار عرضه کند.

دوربین

در حالی که گلکسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اس 9 از دوربین اصلی تکی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و لرزشگیر اپتیکال بهره می برد، ولی سامسونگ برای نسخه پلاس، مشابه با گلکسی نوت 8، دوربین دوگانه و با رزولوشن های برابر 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است. هر دو موبایل نیز از حسگرهای مجهز به پیکسل های دوگانه بهره می برند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته قابلیت های این دوربین ها فراتر از مواردی است که در گلکسی نوت 8 دیده بودیم. اکنون امکان انتخاب گشودگی دهانه دیافراگم دوربین هر دو مدل بین f1.5 و f2.4 فراهم شده، به این ترتیب می توان با انتخاب گشودگی دهانه لنز باز تر (f1.5) تصاویری با پس زمینه مات و یا تصاویر با کیفیت تر در نور کم را ثبت کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

دوربین جلویی سری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با رزولوشن برابر 8 مگاپیکسلی و با گشودگی دهانه لنز f1.7 است. همچنین سری گلکسی اس 9 از قابلیت فیلم برداری فوق آهسته با نرخ 960 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی کهکشانی های جدید مجهز به قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection) هستند. این قابلیت هوشمند می‌تواند حرکت را در قاب تصویر تشخیص داده و به صورت خودکار شروع به ضبط ویدیوی فوق آهسته کند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد آماده کردن صحنه است. بعد از ضبط فیلم فوق آهسته، کاربر می‌تواند با یک لمس ساده فایل‌ های GIF بسازد و آنها را ویرایش کند یا به اشتراک بگذارد.

نرم افزار

قابلیت ایموجی‌های شخصی با استفاده از واقعیت افزوده مشابه با قابلیت انیموجی آیفون 10 امکان ساخت اموجی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های متحرک را فراهم می کند. به لطف «اسکن هوشمند» دوربین جلویی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل از چهره کاربر یک مدل سه بعدی تهیه می کند که بر اساس آن می تواند حرکات صورت را در قالب مجموعه ای از اموجی های کارتونی شبیه سازی کند. سری گلکسی اس 9 با اندروید 8 روانه بازار می شوند.

وجود Knox 3.1 سامسونگ، جدیدترین پلتفرم امنیتی این شرکت، در پرچمداران جدید خیال کاربران را بابت حفاظت از اطلاعات تلفن های هوشمندشان راحت می‌کند.

در پایان از شما دعوت می کنیم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ، ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی اس 9 پلاس را اینجا مشاهده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone