🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15026.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اولین بتای عمومی اندروید ۱۲: روی کدام گوشی‌ها می‌توانید آن را تجربه کنید؟

دیشب گوگل در رویداد I/O 2021 بالاخره از اندروید ۱۲ رونمایی کرد و حالا اولین بتای عمومی آن را برای کاربران منتشر کرده، اما کدام گوشی‌های هوشمند هم اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند؟ گوگل ...

دیشب گوگل در رویداد I/O 2021 بالاخره از اندروید ۱۲ رونمایی کرد و حالا اولین بتای عمومی آن را برای کاربران منتشر کرده، اما کدام گوشی‌های هوشمند هم اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند؟

گوگل این نسخه از سیستم عاملش را تنها برای گوشی‌های پیکسل منتشر نکرده، بلکه با همکاری دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - تولیدکنندگان، کاربران محصولات شرکت‌هایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - مانند وان‌ پلاس، ایسوس، ویوو و شیائومی هم می‌توانند آن را تجربه کنند.

اندروید ۱۲ از نظر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - طراحی تفاوت‌های زیادی با اندوید ۱۱ دارد و در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - کنار انیمیشن‌ها و ویجت‌های جدید، از سیستم تم هم بهره می‌برد و البته تغییراتی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - در لاک اسکرین هم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - اعمال شده‌اند. با سیستم تم، رنگ سیستم عامل با توجه به تصویر پس زمینه تغییر می‌کند که ظاهر زیباتری را برای آن به همراه دارد، البته نباید منتظر تمام تغییرات ظاهری در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - اولین بتای اندروید ۱۲ باشید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی

گوگل با تغییرات مختلفی سعی کرده تجربه کاربری اندروید را بهبود دهد که از این تغییرات می‌توان به نوتیفیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - و تنظیمات سریع اشاره کرد. در بخش حریم خصوصی هم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - بهبودهایی روبه‌رو هستیم که برای مثال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - کاربران به نشانگرهای استفاده از میکروفن و دوربین دسترسی پیدا می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه اندروید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - می‌توانید این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

کدام گوشی‌ها هم اکنون می‌توانند بتای اندروید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - ۱۲ را دریافت کنند؟

همانطور که بالاتر گفتیم در کنار گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - پیکسل، کاربران برخی محصولات شرکت‌های دیگر هم می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند که مدل آن‌ها به شرح زیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - است:

چگونه بتای اندروید ۱۲ را نصب کنیم؟

برای دریافت این نسخه از اندروید کار سختی پیش روی شما قرار ندارد. اگر صاحب یکی از گوشی‌های پیکسل لیست بالا باشید، باید به این وب‌سایت بروید و پس از مشاهده موبایل‌تان در لیست دستگاه‌های مجاز، در آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - ثبت نام کنید. در ادامه احتمالا یک نوتیفیکشن برای نصب جدیدترین نسخه اندروید دریافت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - خواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی

اگر می‌خواهید بطور دستی این نسخه را امتحان کنید، به تنظیمات، سیستم و بروزرسانی سیستم بروید و روی گزینه بررسی آپدیت ضربه بزنید تا ببینید می‌توانید بتای اندروید ۱۲ را دریافت کنید یا خیر.

جهت اطلاع از نحوه دریافت این بتا برای گوشی‌های شرکت‌های دیگر، به این لینک بروید. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - در این صفحه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - اطلاعات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - مربوط به محصولات مختلف و همچنین لینک‌های مربوط به نحوه دریافت این نسخه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - از اندروید وجود دارد. فرایند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - نصب بتای عمومی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ساوه استان مرکزی - اندروید ۱۲ برای هر کمپانی می‌تواند متفاوت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone