🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30708.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر مایکروسافت اِج برای دانلود گوگل کروم لینک‌های آلوده نمایش می‌دهد

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید، باید مراقب لینک های دانلود گوگل کروم در مرورگر پیش فرض «اِج» مایکروسافت باشید؛ چرا که به نظر می رسد نتایج موتور جست و جوی Bing دستکاری شده ...

اگر از ویندوز 10 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - استفاده می کنید، باید مراقب لینک های دانلود گوگل کروم در مرورگر پیش فرض «اِج» مایکروسافت باشید؛ چرا که به نظر می رسد نتایج موتور جست و جوی Bing دستکاری شده و به احتمال زیاد حاوی بدافزار هستند.

حتماً تا کنون بارها در فضای اینترنت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - با شوخی معروف «تنها کاربرد مایکروسافت اِج دانلود گوگل کروم است» مواجه شده اید؛ اما حالا با تیزبینی یکی از کاربران توییتر، مشخص شده بعضی از لینک های دانلودی که اِج ارائه می کند تقلبی بوده و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - باید بیش از پیش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - مراقب مرورگر نه چندان محبوب مایکروسافت باشید.

نباید به هر لینک یا صفحه‌ای در اینترنت اعتماد کرد

«گابریل لاندائو» در حساب توییتری خود ویدیویی قرار داده و گفته پس از جست و جوی عبارت «download chrome» در مرورگر اِج، روی اولین لینک کلیک کرده که ظاهراً به وبسایت google.com و صفحه دانلود رسمی مرورگر کروم منتهی می شود. اما با بررسی URL، مشخص شد صفحه مذکور که ظاهر رسمی داشته و بسیار فریب دهنده است، مربوط به وبسایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - «googleonline2018.com» بوده.

از سوی دیگر با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - کلیک روی دکمه دانلود، فایل «ChromeSetup.exe» دریافت می شود که پس از بررسی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - دقیق تر، معلوم شد این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - فایل امضای دیجیتال شرکتی با نام «Alpha Criteria» را داشته که مسلماً متعلق به گوگل نیست و احتمالاً حاوی بدافزار خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان

تحقیقات بیشتر نشان می دهند که وبسایت googleonline2018.com توسط گوگل کروم به عنوان یک پایگاه غیر قابل اعتماد علامت گذاری شده اما چنین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - چیزی در مایکروسافت اِج مورد اشاره قرار نگرفته است. هرچند کمپانی ساکن ردموند پس از انتشار گزارش، لینک مورد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - بحث را حذف کرده؛ اما توضیح نداده چرا در موتور جست و جوی بینگ، هویت صفحه تقلبی به «google.com» ارجاع داده شده است.

گفتنی است اتفاقات اخیر به کاربران یادآور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - می شوند که هر لینک یا آدرس اینترنتی، هرچقدر هم که ظاهر رسمی داشته باشد، قابل اعتماد نیست و باید پیش از دانلود فایل ها یا کلیک روی لینک های پر زرق و برق، ابتدا از امنیت آنها اطمینان حاصل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی سمت مولوی بانه تعمیرات داره.
پاسخ: بله در مولوی شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone