تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23943.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ احتمالی معرفی سری میت ۳۰ مشخص شد

پس از خودنمایی سامسونگ روی صحنه حالا نوبت به هواوی رسیده که با معرفی سری میت ۳۰ تنور رقابت را داغ کند. تا کنون خبرهای زیادی درباره میت ۳۰ و نسخه های پرو و لایت ...

پس از خودنمایی سامسونگ روی صحنه حالا نوبت به هواوی رسیده که با معرفی سری میت ۳۰ تنور رقابت را داغ کند. تا کنون خبرهای زیادی درباره میت ۳۰ و نسخه های پرو و لایت آن منتشر شده و حالا نوبت به مشخص شدن تاریخ معرفی این گوشی ها رسیده است.

به گفته سایت روسی Mail.Ru که در حوزه اینترنت و فناوری فعالیت دارد، پرچمدارهای سری میت ۳۰ پنجشنبه ۲۸ شهریور در اروپا معرفی خواهند شد. ظاهرا منبع اصلی این خبر «وانگ چنگلو»، از مدیران ارشد هواوی است و در این صورت احتمالا درست از آب در خواهد آمد.

در میت ۳۰ Google Play Services به صورت پیش فرض - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - نصب نشده

به گفته این منبع چنگلو چیپست بکار رفته در میت ۳۰ را کایرین ۹۹۰ اعلام کرده که از نظر مصرف انرژی نسبت به نسخه فعلی تا حد زیادی بهینه تر است. این در حالی است که گمانه زنی های قبلی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - به چیپست کایرین ۹۸۵ اشاره کرده بودند. البته بعید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - نیست این دو تراشه در واقع یک مدل باشند اما نام تجاری دیگری برای آن انتخاب شده باشد.

این مدیر هواوی تاکید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - کرده که در سری میت ۳۰ سرویس های گوگل پلی به صورت پیش فرض نصب نشده که ناشی از تحریم این کمپانی توسط ایالات متحده است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان

صرفه جویی کایرین ۹۹۰ در مصرف انرژی به لطف فرایند لیتوگرافی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - ۷ نانومتری TSMC (با نام تجاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - +7nm) میسر شده که در کنار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - کارایی بهتر، ۲۰ درصد توان کمتری مصرف می کند. این تراشه احتمالا نسبت به کایرین ۹۸۰ از ۲۰ درصد ترانزیستور بیشتر برخوردار شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - و به نخستین مودم 5G هواوی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - با نام Balong - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - 5000 مجهز می شود که از LTE Category 21 پشتیبانی کرده و سرعت دانلود ۱.۴ گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - البته احتمال دارد هواوی نسخه 5G میت ۳۰ را چند ماه بعد از معرفی نسخه معمولی رونمایی کند.

میت ۳۰ پرو احتمالا از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، دوربین چهارگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری برخوردار می شود که شامل دو حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و یک حسگر ۸ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - مگاپیکسلی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone