تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13679.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام در پی اعتراض فلسطینی‌ها، الگوریتم خود را اصلاح می‌کند

اینستاگرام دست به اعمال تغییراتی در این شبکه اجتماعی زده تا شاید بتواند به بخشی از اعتراضات مربوط به سانسور محتوا پایان دهد. این شرکت تایید کرده که الگوریتم خود را اصلاح می‌کند تا بازنشر ...

اینستاگرام دست به اعمال تغییراتی در این شبکه اجتماعی زده تا شاید بتواند به بخشی از اعتراضات مربوط به سانسور محتوا پایان دهد. این شرکت تایید کرده که الگوریتم خود را اصلاح می‌کند تا بازنشر پست‌ها در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - استوری را به اندازه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - بازنشر پست‌های اورجینال رده‌بندی کند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - این تغییر در شرایطی رخ می‌دهد که فلسطینی‌ها اینستاگرام را به سانسور محتوا متهم کرده بودند.

سخنگوی فیسبوک، شرکت مالک اینستاگرام می‌گوید آن‌ها هیچ سانسور تعمدانه‌ای انجام نمی‌دادند و این تغییر صرفا واکنشی نسبت به یک مشکل کلی‌تر در زمینه دسترسی تمامی محتواهای بازنشریافته بوده و فقط محتواهای فلسطینی را در بر نمی‌گیرد.

سخنگوی این شرکت مدعی است که تعداد بازنشر پست‌ها افزایش چشمگیری داشته و این مسئله فراتر از انتظار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - آن‌ها بر میزان فراگیری پست‌ها اثر گذاشته است. او می‌گوید مردم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - هم چنین انتظاری از اینستاگرام نداشتند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - و این اتفاق در مجموع تجربه خوبی را برای آن‌ها به وجود نیاورد.

سخنگوی فیسبوک می‌گوید اینستاگرام همچنان روی محتواهای اورجینال تمرکز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - خواهد کرد اما در عین حال به دنبال روش‌هایی برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - برجسته‌سازی محتواهای فراگیر می‌رود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان

در حال حاضر مشخص نیست که این تغییر تا چه اندازه بر مسئله سانسور محتوا اثر خواهد گذاشت. کاربران می‌گویند فیسبوک پست‌هایی را که حاوی کلماتی مثل «شهید» یا «مقاومت» بوده با ادعای ترویج خشونت برچسب‌گذاری می‌کرده و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - حتی دست به حذف پست‌های مربوط به وقایع مسجد الاقصی (محل وقوع درگیری‌ها) زده است.

نشریه فایننشال تایمز می‌گوید حدود ۵۰ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - کارمند فیسبوک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - به دفعات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - توجه افراد را به سانسور احتمالی محتواهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - طرفداران فلسطین جلب کرده بودند. از جمله - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - اقدامات آن‌ها می‌توان به ۸۰ درخواست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - بازنگری برای محتواهایی اشاره - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - کرد که به‌صورت خودکار حذف شده بودند.

این تغییر احتمالا تاثیر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اردستان استان اصفهان - قابل توجهی روی استوری‌هایی که در آینده در اینستاگرام می‌بینید، خواهد گذاشت. تغییر مذکور می‌تواند گردش اطلاعات گمراه‌کننده را ممکن کند ولی فیسبوک باور دارد که رده‌بندی یکسان برای محتواها در مجموع بیشتر از آن که به ضرر کاربران باشد، به نفع آن‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone