🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31556.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات بیشتر از نخستین جراحی از راه دور دنیا بر بستر 5G

تمامی دنیا منتظر توسعه‌ی نسل پنجم شبکه‌ های ارتباطی و عرضه‌ی اولین گوشی های  5G هستند اما گزارش شده که یک جراح چینی موفق شده اولین عمل جراحی از راه دور بر بستر 5G را با ...

تمامی دنیا منتظر توسعه‌ی نسل پنجم شبکه‌ های ارتباطی و عرضه‌ی اولین گوشی های  5G هستند اما گزارش شده که یک جراح چینی موفق شده اولین عمل جراحی از راه دور بر بستر 5G را با موفقیت به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - پایان برساند. علاوه بر این جزئیات بیشتری از این عمل جراحی منتشر شده است.

به گزارش South China Morning Post یک پزشک جراح در جنوب شرقی چین یعنی استان فوجیان توانست با موفقیت جگر یک حیوان مرده را از بدنش خارج کند. البته در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - گزارشات منتشر شده، مشخص نشده چه حیوانی مورد جراحی قرار گرفته است.

این عمل جراحی از راه دور توسط پزشکی انجام شد که ۴۸ کیلومتر با اتاق عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - فاصله داشت و تنها راه ارتباطی‌اش دو بازوی مکانیکی بوده‌اند. تمامی این اتفاقات به لطف توانایی ‌های نسل پنجم شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - ارتباطی رخ داده چرا که با استفاده از 5G - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - تمامی دستورات با  ۰.۱ ثانیه تاخیر زمانی به مقصد می‌رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بدین ترتیب جراح می‌تواند در کسر از ثانیه اتفاقات رخ داده در اتاق عمل را کنترل کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل

از نظر گروه پزشکی این پروژه برای  انجام عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - های جراحی بسیار حساس - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - نیاز است تا پزشک با سرعت بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بالا بتواند بازو را کنترل کرده و عکس‌العمل نشان دهد. تاکنون بستری مناسبی برای چنین فعالیتی فراهم نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بود اما با گسترش استفاده از نسل پنجم شبکه های ارتباطی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - آینده‌ی نزدیک، عمل جراحی از راه دور امکان پذیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - می‌شود.

 دانشمندان امیدوارند عمل جراحی از راه دور بر بستر 5G در آینده‌ای نزدیک به حد قابل قبولی از پایداری برسد تا بتوان از  آن برای عمل جراحی انسان نیز بهره برد.

این روش می‌تواند در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - به نجات جان افراد بسیار زیادی بینجامد. بدین صورت پزشکان حاذقی که کیلومتر ها دورتر از بیمار سکونت دارند می‌توانند در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - بستری امن‌، سریع و پایدار، عملیات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خلخال استان اردبیل - جراحی راه دور را انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone