🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10814.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر تب V7 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پردازنده جدید مدیاتک معرفی شد

آنر در کنار رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک ۳، تبلت پرچمدار آنر تب V7 پرو را نیز با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست Kompanio 1300T مدیاتک معرفی کرد. آنر تب V7 ...

آنر در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - کنار رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک ۳، تبلت پرچمدار آنر تب V7 پرو را نیز با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست Kompanio 1300T مدیاتک معرفی کرد.

آنر تب V7 پرو از نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل 2K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، تراکم پیکسلی ۲۷۶ پیکسل در اینچ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد. تبلت جدید از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 5.0 بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان

تب V7 پرو اولین دستگاهی است که از چیپست Kompanio - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - 1300T مدیاتک بهره می‌برد که با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است. همچنین این دستگاه از فناوری توسعه رم پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این دستگاه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - نیز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان

باتری این تبلت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر برای مدیریت گرما دستگاه خود از سیستم خنک کننده ۷ لایه استفاده کرده و پشتیبانی از قلم Magic Pencil 2 و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - قاب صفحه کلید را برای تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ به تبلت ارائه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - کرده است. از جمله ویژگی‌های دیگر تبلت جدید آنر می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه، خشاب سیم کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.1 و پورت USB-C - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - اشاره کرد.

تب V7 پرو آنر در سه نسخه با پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - Wi-FI در چین عرضه می‌شود که شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - داخلی، ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۴۰۱، ۴۳۲ و ۵۰۹ دلار است. همچنین نسخه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - 5G این تبلت با ۸ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۵۷۱ دلار قیمت دارد.

تب V7 پروتبلت پرچمدار جدید آنر محسوب می‌شود که ۷.۲۵ میلی متر ضخامت و ۴۸۵ گرم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - وزن دارد. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - این تبلت در رنگ‌هایی از جمله طلایی، آبی و نقره روانه بازار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کاشمر استان خراسان - می‌شود که پنل پشتی نسخه آبی و طلایی آن از جنس چرم و نسخه نقره‌ای از شیشه ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone