🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33381.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پاس شریعتمداری، سانتر جهرمی: پیشنهاد وزیر صنعت به وزارت ارتباطات برای تنظیم بازار موبایل

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور «جلوگیری از موازی کاری‌ها» و«مانور بیشتر دولت در کنترل نوسانات بازار گوشی‌تلفن همراه»، افزایش اختیارات وزارت ارتباطات برای تنظیم بازار موبایل را پشنهاد داده است؛ پیشنهادی که وزیر ...

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور «جلوگیری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - از موازی کاری‌ها» و«مانور بیشتر دولت در کنترل نوسانات بازار گوشی‌تلفن همراه»، افزایش اختیارات وزارت ارتباطات برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - تنظیم بازار موبایل را پشنهاد داده است؛ پیشنهادی که وزیر ارتباطات چندان به آن روی خوشی نشان نداده و اعلام کرده که صرفا قصد دارد به این وزارتخانه در زمینه تنظیم بازار گوشی تلفن همراه کمک کند.

«محمد شریعتمداری» نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات نوشته و در آن گفته که با توجه به اشراف بیشتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - وزارت ارتباطات به این حوزه، بهتر است جزییات امور مربوط به بازار موبایل به این وزارتخانه سپرده شود:

«با عنایت به غلبه موضوعات فنی و تخصصی گوشی‌ و لوازم جانبی تلفن همراه  و اشراف آن وزارتخانه جزئیات امور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - مربوط به نیازهای عمومی، عرضه و تقاضای آن و همچنین تمرکز امور وارداتی و مبارزه با قاچاق در اجرای طرح رجیستری و کنترل واردات به منظور هماهنگی در اقدامات آتی و جلوگیری از تصمیمات موازی شایسته است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - تا تنظیم بازار گوشی‌تلفن همراه اعم از سیاستگذاری تامین، توزیع، کنترل موجودی و غیره در قالب کارگروهی به ریاست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - جنابعالی و نمایندگان سایر سازما‌های ذیربط و از جمله این وزارتخانه صورت پذیرد.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان

جهرمی چندین بار تاکید کرده که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - تنظیم بازار موبایل بر عهده وزارت ارتباطات نیست و وزارت صمت باید به این مشکل رسیدگی کند. او بعد از انتشار این نامه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - هم در گفتگو با پیوست گفته که با وجود درخواست وزیر صنعت معدن و تجارت، او قصد دارد به ایشان کمک کند و کل تکلیف را بر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - عهده نخواهد گرفت:

«هم‌اکنون در بازار تلفن‌همراه مشکلات متعددی وجود دارد از سویی برخی از گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - وارداتی یا در توقیف قضایی هستند یا در گمرک مانده‌اند. کمبود این کالا در بازار حس می‌شود همچنین واردکنندگان متخلف نیزبه دلیل پرونده قضائیشان نمی‌توانند واردات انجام دهند.تصمیم‌گیری در این حوزه کمی سخت و زمان‌بر است من به آقای شریعتمداری گفته‌ام هر کمکی که از من برآید انجام می‌دهم، از همین رو جلساتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - با بانک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - مرکزی گمرک و واردکنندگان برگزار خواهیم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - کرد تا این مشگلات زودتر رفع شود.»

اعلام شده که وزیر ارتباطات از این به بعد در جلسات تنظیم بازار و همچنین جلسات طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - حضور خواهد داشت و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - جهرمی هم ضمن ابراز تمایل به همکاری با این وزارتخانه خواستار تسهیل شرایط صدور مجوز واردات موبایل شد: «کمبود کالای موبایل در بازار علاو بر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - اینکه موجب افزایش قیمت می‌شود موجب تعطیلی واحدهای صنفی نیز خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروزش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میتونم یه سوال بپرسم کاشف شرقی لاهیجان اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در کاشف شرقی شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone