🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35910.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای رسمی منتسب به V35 ThinQ، خبری از بریدگی نمایشگر نیست

هنوز چند روز از عرضه پرچمدار جدید ال جی با عنوان G7 ThinQ نگذشته که رندرهای اسمارت فون دیگری از این کمپانی به رسانه ها راه پیدا کرده است. این موبایل V35 ThinQ.است که پس از افشای نام ...

هنوز چند روز از عرضه پرچمدار جدید ال جی با عنوان G7 ThinQ نگذشته که رندرهای اسمارت فون دیگری از این کمپانی به رسانه ها راه پیدا کرده است.

این موبایل V35 ThinQ.است که پس از افشای نام آن توسط ایوان بلس، حالا سایت «اندروید هدلاین» مدعی شده که رندرهای رسمی منتسب به آن را از منابع موثق به دست آورده است.

این رندرها نه تنها وجود V35 ThinQ بلکه شایعات موجود پیرامون برخی ویژگی ها از قبیل دوربین اصلی دوگانه و نسبت نمایشگر ۱۸:۹ بدون بریدگی فوقانی را تایید می کند. تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقیاز دیگر شایعات موجود درباره این موبایل می توان به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440پیکسل اشاره کرد که پنل آن به جای POLED موجود در LG V30 از نوع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - OLED خواهد بود. این نمایشگر فول ویژن ۸۰ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

V35 ThinQ نیز مانند پرچمدار اخیر ال جی به لطف Hi-Fi Quad DAC کانال های صدای استریو (راست و چپ) را به صورت مجزا پردازش کرده و صدای بسیار با کیفیتی را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به هدفون ها ارسال می کند.

پنل پشتی دستگاه یکبار دیگر میزبان دوربینی دوگانه با لنز اصلی 16 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/1.6 خواهد بود و لنز ثانویه هم سنسوری عریض و 16 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، حالت های تصویربرداری متعددی وجود خواهد داشت که از جمله آنها می توان به حالت بسیار روشن که کیفیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تصویر را در شرایط کم نور افزایش می دهد و پشتیبانی بومی از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوگل لنز و قابلیت های جدید «AI Cam» اشاره کرد.تعمیرات لباسشویی میله در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

پسوند ThinQ مطابق معمول نشانگر تمرکز روی قابلیت های هوش مصنوعی است. از نظر طراحی نیز انتظار بدنه ای براق با رنگ های خاکستری و مشکی را داریم. بر اساس تاریخی که در تصویر منتشر شده به چشم می خورد این موبایل احتمالا دهم آگوست (۱۹ مرداد) معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرچی آیا دور و بر کوی فرهنگیان میانه اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر قدسی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب حالتون خوبه؟ میشه بگید نمایندگی شما آیا کوی فردوسی میانه برای لباسشویی میله تعمیرکار داره
پاسخ: بله در کوی فردوسی شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone