🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38243.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل فوتوز برای اندروید اضافه شد

ماه گذشته گوگل اعلام کرد که به زودی اپلیکیشن گوگل لنز را به غیر از دیوایس های پیکسل، برای گجت های اندرویدی دیگر هم منتشر خواهد کرد. در ادامه کار مشخص شد که لنز فقط ...

ماه گذشته گوگل اعلام کرد که به زودی اپلیکیشن گوگل لنز را به غیر از دیوایس های پیکسل، برای گجت های اندرویدی دیگر هم منتشر خواهد کرد. در ادامه کار مشخص شد که لنز فقط محدود به دنیای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - اندروید نیست و آیفون های اپل هم به زودی از آن بهره می برند.

لنز یک اپلیکیشن هوشمند تشخیص اشیاست. اگر یکی از پرچمداران سامسونگ، هوآوی، ال جی، موتورولا، سونی یا نوکیا را دارید، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - به لطف گوگل اسیستنت می توانید دوربین موبایل تان را به سمت چیزی بگیرید تا تکنولوژی لنز با جستجوی در نت همه چیز در مورد آن را برایتان بازگو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران

گوگل از امروز ارائه گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی که آخرین نسخه اپ گوگل فوتوز رویشان نصب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - شده را آغاز کرده است. به گفته گوگل، لنز می تواند کارهایی مثل ایجاد مخاطب دفترچه تلفن از کارت ویزیت و نمایش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - اطلاعات در مورد مکان های مهم را برایتان انجام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - بدهد.

در همین راستا راجان پتل، یکی از مهندسین ارشد گوگل چندی پیش اعلام کرد که گوگل لنز به زودی امکان خرید در واقعیت افزوده را هم به قابلیت هایش اضافه خواهد کرد و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - تشخیص گیاهان و حیوانات نیز عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

اگر تا حالا آخرین نسخه گوگل فوتوز را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - دریافت نکرده اید، باید کمی صبور باشید چرا که گوگل این آپدیت را به صورت تدریجی برای کاربران در سراسر دنیا منتشر می کند. بنابراین ممکن است چند روز به طول بینجامد که این به‌روزرسانی به اسمارت فون یا تبلت شما برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone