🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23196.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پایان سرویس‌های ارزش افزوده با ابلاغیه رگولاتوری کلید خورد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، با ارسال ابلاغیه‌ای به تمام اپراتورها توقف عملی سرویس‌های ارزش افزوده را آغاز کرد. توقف عملیات سرویس‌های ارزش افزوده یا همان وَس نزدیک به دو سال است ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - ارتباطات، با ارسال ابلاغیه‌ای به تمام اپراتورها توقف عملی سرویس‌های ارزش افزوده را آغاز کرد. توقف عملیات سرویس‌های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - ارزش افزوده یا همان وَس نزدیک به دو سال است که آغاز شده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - و حالا آنطور که وزیر ارتباطات چندی پیش اعلام کرده بود عمر اختاپوس‌های ارزش افزوده به پایان خواهد رسید.

اقدامات وزارت ارتباطات مبنی بر «پایان وس» یا خدمات ارزش افزوده اخیرا واکنش‌های متفاوتی به همراه داشته است. به جز حمایت‌ حداکثری کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نمایندگان مجلس هم به این اقدام وزیر ارتباطات روی خوش نشان دادند. برای مثال «پروانه مافی» نماینده مردم تهران در مجلس، اخاذی از مردم با سرویس‌های ارزش افزوده را یکی از وظایف وزارت ارتباطات عنوان کرده بود وگفته بود  که وزارت ارتباطات نباید اجازه دهد این سرویس‌ها مردم را سرکیسه کنند.

«سیده فاطمه ذوالقدر» سخنگوی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم اعلام کرده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - بود هر کاری که در راستای شفاف سازی باشد قابل تقدیر و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - حمایت است: «ما به عنوان نمایندگان مردم با ورود پول‌های کثیف به انتخابات موافق نیستیم؛ نه فقط در وزارت ارتباطات بلکه در تمام وزارتخانه‌ها». «رمضانعلی سبحانی‌فر» هم ضمن اعلام اینکه مجلس از هر اقدامی که در زمینه‌ی جلوگیری از فساد و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - افزایش شفافیت صورت پذیرد حمایت می‌کند، گفت: «فرقی نمی‌کند این شفاف سازی در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - زمینه‌ ارزش افزوده باشد و یا در وزارتخانه‌ها و حوزه‌های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - دیگر. مجلس به عنوان بعد نظارتی از این اقدامات حمایت می‌کند.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

در مقابل عده‌ای معدود پایان وس را مساوی با بیکار کردن ده‌ها هزار نفر در این شرایط اقتصادی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - معرفی کردند. به گفته «محمدجواد ابحطی» یکی از نمایندگان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - مجلس، راندن همه به یک چوب و بیکار کردن ده‌ها هزار نفر در این شرایط سخت اقتصادی عاقلانه نیست: «نه خدا را خوش می‌آید و نه بنده خدا را. به یقین تصمیمات خلق‌الساعه و عجولانه به نفع کشور نیست در حالی که می‌توانند مردم را با سامانه‌های جلوگیری از تخلف همچون شماره‌گیری #۸۰۰* آشنا کنند.»

و بازهم در همان سوی منتقدان عده‌ای این اقدام وزارت ارتباطات که «محمدجواد آذری جهرمی» در راس آن قرار دارد را اقدامی با اهداف خاص سیاسی عنوان کردند. پس از آن «حسین فلاح جوشقانی»، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از استقرار تیم نظارتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - رگولاتوری در اپراتورها برای افزایش نظارت بر حوزه سرویس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - ارزش‌افزوده خبر داد و تاکید کرد ذی‌نفعان اصلی رگولاتوری مردم هستند و این سازمان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - هیچ انگیزه‌ سیاسی در این زمینه ندارد. ضمن آنکه درصدی از درآمد اپراتورها از «وس» به سازمان تنظیم مقررات تعلق می‌گیرد و اگر این سازمان نگاه مادی به این قضیه داشت هرگز پایان آن را مطرح نمی‌کرد.

امروز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - هم رگولاتوری در ابلاغیه‌ای به تمام اپراتورها توقف عملی سرویس‌های ارزش افزوده را آغاز کرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

در همین رابطه وزارت ارتباطات در ماه‌های اخیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - اقداماتی در راستای ساماندهی سرویس‌های ارزش افزوده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - انجام داد و در آخرین خبرها سه سناریو برای تعیین تکلیف وضعیت این سرویس‌ها مطرح کرده بود.. صدور قبض - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - جداگانه ارزش افزوده برای صاحبان سیم کارت، فعال کردن سرویس «ستاره هشتصد مربع» به صورت اتوماتیک و سرویس اطلاع رسانی ماهیانه از خدمات فعال ارزش افزوده کاربران از جمله این اقدامات بوده است.

گفتنی‌ست برخی خدمات دهندگان سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه با استفاده از روش‌های غیرمنصفانه، برخی مشترکان را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - بدون اطلاع - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - آنها عضو سرویس‌های خود می‌کنند. آذری جهرمی هم  چندی پیش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - از یک کلاهبرداری ۳۳ میلیارد تومانی در این زمینه پرده برداشته بود. در حال حاضر کاربران می‌توانند از طریق شماره گیری «ستاره هشتصد مربع» نسبت به وضعیت منوی سرویس‌های ارزش افزوده خود اطلاع کسب کنند و در صورتی که به عضویت ناخواسته سرویسی درآمده‌اند آن را لغو و اعلام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمورس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ شما اطراف کاربند اسالم تعمیر تلویزیون پاناسونیک TH-43DS630 هم دارید
پاسخ: بله در کاربند شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone