🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43077.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امشب 21 مرداد ماه، آسمان کشور شهاب باران می شود

اگر به آسمان شب و زیبایی های آن علاقه مندید، امشب و فردا شب را برای تماشای بارش شهابی برساووشی از دست ندهید. این شهاب باران که هر ساله از اواخر تیر تا اوایل شهریور ...

اگر به آسمان شب و زیبایی های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن علاقه مندید، امشب و فردا شب را برای تماشای بارش شهابی برساووشی از دست ندهید. این شهاب باران که هر ساله از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اواخر تیر تا اوایل شهریور به طول می انجامد، در 21 و 22 مرداد به اوج خود رسیده و مناظر آسمانی بسیار جالب و زیبایی را خلق می کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بارش های شهابی به دلیل عبور زمین از درون مواد به جا مانده در مسیر دنباله دارها و سوختن آنها به خاطر اصطکاک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با جو به وجود می آیند که برای بارش شهابی برساووشی، برخورد بقایای موجود در مسیر دنباله دار «سوئیفت-تاتل» هر ساله موجب پدید آمدن این شهاب باران تابستانی می شود.

لازم به ذکر است که علت نام گذاری بارش شهابی مورد بحث، کانون بارش است که در نزدیکی صورت فلکی برساووش قرار داشته که با نگاه به این سمت از آسمان، شهاب های بیشتری را می توان مشاهده کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اوج بارش شهابی ساعت 20:30 امشب خواهد بود

در همین راستا «خسرو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جعفری زاده» مدیر انجمن نجوم اهواز با اشاره به اهمیت بارش شهابی برساووشی اظهار داشت که بر اساس محاسبات، امشب ساعت 20:30 اوج شهاب باران در ایران بوده که البته به دلیل درخشندگی بالای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ماه، کار رصد شهاب های کم نور در روزهای جاری دشوارتر خواهد بود و به عکاسان نجومی نیز توصیه کرد روزهای بعد (پس از کاهش درخشندگی ماه) را برای ثبت تصاویر در نظر بگیرند.

آقای جعفری زاده همچنین از سرعت بالای شهاب های برساووشی گفت که با سرعت 59 کیلومتر در ثانیه، با جو زمین برخورد کرده و جزء پرسرعت ترین شهاب ها در طول سال هستند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نمودار ZHR - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بارش شهابی برساووشی سال گذشته

جالب است بدانید که بارش شهابی برساووشی با ZHR (تعداد شهاب های قابل رؤیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در هر ساعت پیرامون کانون بارش) 100 شهاب در ساعت در شب اوج بارش شهابی، آسمان کشور را زیبا کرده و همان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، فردا شب نیز با تعداد شهاب های کمتری قابل رصد خواهد بود.

در نهایت توصیه می کنیم برای رصد شهاب باران از محیط شهر و آلودگی نوری فاصله گرفته و در ارتفاعات یا مناطق کویری، که آسمان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پاک و پر ستاره ای دارند، بارش شهابی برساووشی را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone