تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30041.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تکنولوژی ردیابی پرتو به‌زودی به کارت‌ گرافیک‌های AMD خواهد آمد

چندی پیش بود که انویدیا با رونمایی از تکنولوژی «ردیابی پرتو» غوغایی در گرافیک بازی‌ها به پا کرد و حال به نظر می‌رسد که کمپانی AMD هم قصد دارد تا این تکنولوژی را به کارت ...

چندی پیش بود که انویدیا با رونمایی از تکنولوژی «ردیابی پرتو» غوغایی در گرافیک بازی‌ها به پا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرد و حال به نظر می‌رسد که کمپانی AMD هم قصد دارد تا این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی را به کارت گرافیک‌های آتی خود بیاورد.

لازم به توضیح است که تکنولوژی «ردیابی پرتو - Ray Tracing» بازتاب همزمان (Real-Time) نور و تعبیه افکت های سینمایی را ممکن می‌کند. جدا از این تکنولوژی، AMD قصد دارد با استفاده از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - معماری ۷ نانومتری، به میزان قدرتی که برای رقابت با کارت‌های جدید انویدیا مورد نیاز است برسد. همچنین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طی سال آینده میلادی باید منتظر عرضه شدن کارت‌های گرافیک این کمپانی با پشتیبانی از حافظه‌ GDDR6 و HBM2 باشیم.

در ادامه می‌توانید نحوه کار این تکنولوژی را مشاهده کنید:

پیش از این مدیران AMD بارها به این نکته اشاره کرده بودند که تا زمانی که به امکان استفاده از ردیابی پرتو در همه مدل‌های کارت‌های گرافیک‌، چه گران قیمت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و چه مدل‌های اقتصادی نرسند، از آن استفاده نکرده و تا آن زمان برای آماده شدن بازار برای استفاده از این تکنولوژی جدید منتظر خواهند ماند.

این کار از آن‌جایی که در حال حاضر تنها چند بازی از ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کنند کاری منطقی بوده و حتی انویدیا هم مجبور شد تا ماه اکتبر سال جاری برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ویندوز 10 و دایرکت‌ایکس از این تکنولوژی منتظر بماند. احتمال - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌رود استفاده از ردیابی پرتو با عرضه کنسول‌های نسل بعدی و پیشتیبانی‌ آن‌ها از این تکنیک، گسترده تر شود.

در ضمن طی هفته‌ای که گذشت انویدیا به طور رسمی از کارت گرافیک پرچمدار خود با نام RTX Titan - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پرده برداشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone