🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30688.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای کره شمالی ده‌ها میلیون دلار از خودپرداز‌های سرتاسر دنیا سرقت کرده‌اند

تعدادی از هکر‌ها که دارای ارتباطاتی با حکومت کره‌ی شمالی هستند، با استفاده از یک تروجان تحت عنوان «Trojan.Fastcash» ده‌ها میلیون دلار از خودپرداز‌های آسیا و آفریقا سرقت کرده‌اند. این گروه که با نام «لازاروس» ...

تعدادی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - از هکر‌ها که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - دارای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - ارتباطاتی با حکومت کره‌ی شمالی هستند، با استفاده از یک تروجان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - تحت عنوان «Trojan.Fastcash» ده‌ها میلیون دلار از خودپرداز‌های آسیا و آفریقا سرقت کرده‌اند. این گروه که با نام «لازاروس» شناخته می‌شوند از این بدافزار برای آلوده کردن سرور‌های کنترل کننده‌ی خودپرداز‌ها استفاده می‌کردند و به این روش می‌توانستند برخی تراکنش‌های نامعتبر را به انجام برسانند.

حمله‌های مشابه به ATM در سال‌های گذشته زنگ خطر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - را برای امنیت بانکی دنیا به صدا درآورده است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - در یک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - حمله‌ی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - مشابه که در سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - ۲۰۱۷ اتفاق افتاد، مقدار زیادی پول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - به طور همزمان از خودپرداز‌های ۳۰ کشور مختلف ربوده شد.

همچنین در حمله‌ای دیگر که چندی پیش اتفاق افتاد، خوپرداز‌های ۲۳ کشور دنیا مورد حمله‌ی هکر‌ها قرار گرفتند و مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها به سرقت رفت.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران

سیمنتک اعلام کرده که همه‌ی حمله‌های FASTCash فقط روی سرور‌هایی انجام شده که از نسخه‌ی قدیمی سیستم عامل AIX استفاده می‌کردند و بر این عقیده است که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - در صورت استفاده از آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل، هکر‌ ها توانایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - حمله به سرور خودپرداز‌ها را ندارند.

شرکت سیمنتک بر این باور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - است که موفیت‌های اخیر گروه لازاروس -که احتمالا ارتباطات نزدیکی با حکومت کره‌ی شمالی دارد- باعث شده تا این هکر‌ها با انگیزه‌ی بیشتری به انجام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - حملات جدیدتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - اقدام کنند تا مبالغ بیشتری را به دست بیاورند.

لازم به ذکر است که حمله‌ی اخیر، معروف‌ترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - حمله‌ی گروه لازاروس محسوب نمی‌شود. این هکر‌ها اولین بار با هک کردن سونی پیکچرز موفق شدند توجهات زیادی را به خود جلب کنند. حمله‌ای که منجر به لیک شدن فیلم «گزارشگر» یا The Interview شده بود.

البته بعد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر محمودآباد استان مازندران - از لیک شدن فیلم یاد شده، بیشتر حملات این گروه با هدف به دست آوردن پول بیشتر انجام می‌ پذیرد. در یکی از حملات، این شرکت موفق شد ۸۱ میلیون دلار از یک بانک در بنگلادش دزدی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروردین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، خدمتتون عرض کنم. یکی از اشکالات رایج مایکروفر سانی SMV-G8 اینه که تا زمانی که دستگاه روشنه، هیچ اکشنی نشون نمیده و شماره های کلیدهای دیجیتالش نمیاد روی صفحه. برای تعمیر این مشکل، میتونید به خدمات تعمیر مایکروفر در محمودآباد منطقه شهرک رضوی مراجعه کنید. پیشنهاد میکنم که به مرکز خدمات رسمی سانی برید تا مشکلات تخصصی دستگاه شما رفع بشن. گفتگوی من با لهجه محلی محمودآباد است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone