🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28122.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا پردازشگرهای گرافیکی جی فورس GTX 1660 Ti و 1650 را برای لپ‌تاپ‌ها معرفی کرد

انویدیا از جدیدترین پردازشگرهای گرافیکی موبایل خود با نام جی فورس GTX 1660 Ti و 1650 رونمایی کرده که جان تازه ای را به لپ تاپ ها می بخشند. پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti که برای دستگاه های ...

انویدیا از جدیدترین پردازشگرهای گرافیکی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - موبایل خود با نام جی فورس GTX 1660 Ti و 1650 رونمایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده که جان تازه ای را به لپ تاپ ها می بخشند.

پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti که برای دستگاه های لپ تاپ با قیمت پایه بیشتر از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - هزار دلار در نظر گرفته شده؛ نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه را در بازی های محبوب بتل رویال امروزی نظیر فورتنایت، اپکس لجندز و پابجی از خود به نمایش می گذارد. مدل 1650 هم که برای لپ تاپ های موجود در رنج قیمتی بیشتر از هشتصد دلار طراحی شده، می تواند بازی های محبوب حال حاضر را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080p اجرا کند.

اما درست مانند دیگر چیپ هایی که انویدیا این اواخر به بازار عرضه کرده یک نکته در این باره وجود دارد: هر کدام از دو پردازنده گرافیکی تازه معرفی شده انویدیا با معماری تورینگ و در دو نسخه معمولی و Max-Q با مصرف کمتر انرژی ارائه می شوند. نسخه کم مصرف این پردازشگرها قابلیت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده درون لپ تاپ های باریک تر را هم دارد با این توضیح که سطح عملکرد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - آن نسبت به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نسخه پرمصرف پایین تر خواهد بود.

طبق اعلام انویدیا نسخه GTX 1660 Ti با محدوده حرارتی ۸۰ واتی صرفا ۵ درصد افت عملکرد نسبت به RTX 2060 هشتاد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - واتی خواهد داشت که البته این نکته نیز به بازی مورد نظر شما بستگی خواهد داشت.

در هر حال چنانچه از این چیپ ها در لپ تاپ های قدیمی تان استفاده کنید نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. 1660 Ti نسبت به پردازنده گرافیکی موبایل GTX 1060 تفاوت چندانی به لحاظ قدرت ندارد (عملکرد آن ۱.۲ تا ۱.۵ برابر بهتر است). انویدیا مدعی است هنوز میلیون ها گیمر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - از کارت GTX 960M یا نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند که درصورت به‌روزرسانی به GTX 1660 T در بازی های مدرن شاهد بهبود ۴ برابری عملکرد خواهند بود.

از امروز قرار است بیش از ۸۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خوانسار استان اصفهان - مدل لپ تاپ از تولیدکنندگان برجسته به این پردازشگرهای گرافیکی مجهز شوند. انویدیا همچنین نسخه دسکتاپ GTX 1650 را با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی کرد که ارزانتر از نسخه دسکتاپ GTX 1660 Ti با بهای ۲۷۹ دلاری تمام می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone