🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15398.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

یک نسخه از بازی Super Mario Bros به قیمت ۶۶۰ هزار دلار فروخته شد

یک نسخه بسته‌بندی شده از بازی Super Mario Bros عنوان محبوب نینتندو در یک حراجی به قیمت ۶۶۰ هزار دلار فروخته شد. در این حراجی که با حضور ۱۳ شرکت‌کننده برگزار شد، ۵۵۰ هزار دلار ...

یک نسخه بسته‌بندی شده از بازی Super Mario Bros عنوان محبوب نینتندو در یک حراجی به قیمت ۶۶۰ هزار دلار فروخته شد. در این حراجی که با حضور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - ۱۳ شرکت‌کننده برگزار شد، ۵۵۰ هزار دلار به مالک اصلی بازی تعلق گرفت.

نسخه خریداری شده در این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - حراجی مربوط به یکی از نسخه‌های با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - پوشش شرینک می‌شود که سالیان گذشته در دسترس طرفداران بازی قرار گرفته بود. گفته می‌شود. Super Mario Bros پس از آن در ۱۱ بسته‌بندی مختلف دیگر ارائه شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - است.

شرکت Heritage Auctions که روی این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - فروش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - نظارت داشته به خبرگزاری Ars Technica  اعلام کرده بود که این نسخه از بازی به اواخر سال ۱۹۸۶ مربوط می‌شود. همچنین گفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - می‌شود این بازی در آن زمان به عنوان یک هدیه کریسمس تهیه شده و به مدت چهار دهه مورد استفاده قرار نگرفته است. فروشنده آن که اسم خود را فاش نکرد در این رابطه عنوان کرد که «هرگز چنین چیزی را تصور نمی‌کردم.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس

به گفته آن‌ها این بازی همچنین قدیمی‌ترین نسخه کارخانه‌ای بوده که توسط این شرکت فروخته شده است. رکورد قبلی مربوط به یک نسخه دیگر از بازی Super Mario Bros در سال گذشته می‌شود که با وجود کیفیت کمتر به قیمت ۱۱۴ هزار دلار فروخته شد.

با این وجود، فروش ۶۶۰ هزار دلاری این نسخه از بازی Super Mario Bros ممکن است زمانی جالب به نظر برسد که متوجه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آباده استان فارس - شوید یک نمونه اولیه از کنسول نینتندو سال گذشته به قیمت ۳۶۰ هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone