تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16898.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سنگاپور از راهنمای مرجع مدیریت و استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی رونمایی کرد

سنگاپور برای شرکت‌های فناوری که قصد استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را دارند، یک راهنمای مرجع با در نظر گرفتن مسائل اخلاقی تهیه کرده است. سازمان Singapore Computer Society سنگاپور با کمک گرفتن از بالغ ...

سنگاپور برای شرکت‌های فناوری که قصد استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را دارند، یک راهنمای مرجع با در نظر گرفتن مسائل اخلاقی تهیه کرده است.

سازمان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - Singapore Computer Society سنگاپور با کمک گرفتن از بالغ بر ۶۰ متخصص با دیدگاه‌ها و عقاید متفاوت، یک راهنمای مرجع برای توسعه و بکارگیری هوش مصنوعی توسعه داده تا شرکت‌ها از این فناوری به شکل «مسئولانه، اخلاقی و انسان محور» استفاده کنند. این راهنما به نتایج مثبت و منفی استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرده و در صورت استفاده صحیح، آن را پشتیبان یک اکوسیستم «ایمن» می‌داند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران

«Chong Yoke Sin»، رییس سازمان SCS ضمن اشاره به اینکه هوش مصنوعی قرار است ماشین‌ها را هوشمند کرده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - و از کارها و افکار انسان‌ها تقلید کند، گفت الگوریتم‌های هوش مصنوعی اصلاح نشده یا خرابکار می‌توانند آسیب‌های جدی بزنند، به همین دلیل بحث استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی مطرح شد. وی افزود برای بکارگیری هوش مصنوعی به راهکاری نیاز بوده که منافع و ایمنی انسان‌ها را در اولویت قرار دهد.

وزیر ارتباطات و اطلاعات سنگاپور می‌گوید این کشور در پی ایجاد یک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - محیط در حال پیشرفت، ایمن و مطمئن برای هوش مصنوعی است که برای کسب و کارها و کارکنان مفید بوده و به تحول اقتصادی کمک می‌کند. وی افزود این راهنمای مرجع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - دسترسی کسب و کارها به متخصصین مدیریت و استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی را برای استفاده مسئولانه از این فناوری امکان پذیر می‌کند.

سازمان SCS در کنار رونمایی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - این راهنمای مرجع، از همکاری با دانشگاه صنعتی نانیانگ (Nanyang Technological University) برای ارائه دروس مدیریت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - و استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی از سال آینده میلادی خبر داد. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - افراد با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - شرکت در این کلاس‌ها مدرک دریافت کرده و به شرکت‌ها در مورد استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - اخلاقی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - از هوش مصنوعی و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تنکابن استان مازندران - مدیریت آن مشاوره خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone