🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38314.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چرا گلکسی اس 9 هم‌قیمت گلکسی نوت 8 شد؟

هفته گذشته موبایل‌های پرچمدار سامسونگ در بارسلون و حاشیه کنگره جهانی موبایل معرفی شدند و سامسونگ ایران هم اکنون با بیانیه‌ای خبر داده که تصمیم دارد این موبایل‌ها را زودتر از سال‌های گذشته وارد بازار ...

هفته گذشته موبایل‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار سامسونگ در بارسلون و حاشیه کنگره جهانی موبایل معرفی شدند و سامسونگ ایران هم اکنون با بیانیه‌ای خبر داده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که تصمیم دارد این موبایل‌ها را زودتر از سال‌های گذشته وارد بازار کشور کند. اکنون پیش فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به شکل همزمان در ۹ فروشگاه منتخب سامسونگ، ۳ فروشگاه آنلاین این برند و وبسایت دیجی‌کالا انجام می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

خود سامسونگ خبر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهد پیش فروش کهکشانی‌های جدید «برای اولین بار پیش از بسیاری از بازارهای بزرگ جهان در ایران آغاز شده است.» این پیش‌فروش از روز دهم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۹ همین ماه ادامه دارد و سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اشاره می‌کند که تحویل این موبایل‌ها از تاریخ ۲۱ اسفند‌ماه آغاز می‌شوند.

نکته دیگر، هدایایی هستند که خریداران اولیه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کهکشانی‌ها دریافت می‌کنند. این هدایا شامل شارژر بی‌سیم، کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و یک بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت هستند. هر چند سامسونگ اشاره‌ای به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قیمت این تجهیزات که به شکل هدیه ارائه می‌شوند نمی‌کند اما می‌توان ارزش آن را حدود ۵۰۰ هزار تومان برآورد کرد.

برای نسخه آنلاک، سامسونگ قیمت گلکسی اس ۹ را به شکل جهانی ۷۱۹.۹۹ دلار و قیمت گلکسی اس ۹ پلاس را ۸۳۹.۹۹ دلار تعیین کرده است. در طرح پیش‌فروش سامسونگ ایران، قیمت گلکسی اس ۹ دو سیم‌کارت، ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان تعیین شده و نسخه گلکسی اس ۹ پلاس دو سیم‌کارت با قیمت ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

این قیمت‌گذاری، باعث می‌شود تا خانواده سری اس برای اولین بار از نظر قیمت هم ردیف - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خانواده نوت قرار گیرد. در حال حاضر گلکسی نوت ۸ در بازار ایران بین ۳ میلیون و ۹۰۰ الی ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران، در گفتگو با دیجیاتو در مورد نزدیکی قیمت‌گذاری سری نوت و اس می‌گوید: «قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با توجه به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تغییر نرخ ارز در شش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ماهه گذشته نسبت به نوت ۸ بالاتر تمام شده است و این افزایش در قیمت پیش خرید نیز منعکس شده است.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

او همچنین خاطر نشان می‌کند که کاربران سری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نوت و اس، متفاوت هستند: «بررسی روند فروش در سال‌های گذشته نشان داده که خریداران نوت و اس دو رده کاملا متفاوت هستند و هریک از این محصولات نیاز و سلیقه گروهی خاص را هدف قرار داده که کمتر هم‌پوشانی دارند.»

مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران در مورد نحوه قیمت‌گذاری و همچنین در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که آیا در ماه‌های آینده، با روند کاهشی قیمت این محصولات رو به رو خواهیم بود یا خیر، گفت: «مدل‌های اس ۹ و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اس ۹ پلاس خوشبختانه مشمول طرح ثبت شناسه گوشی یا همان رجستری شده‌اند و این بدین معناست که قیمت ثبات طولانی‌تری در بازار خواهد داشت. با توجه به بسته هدایای پیشنهادی در طرح پیش خرید قیمت محصول در حال حاضر بسیار ارزشمند است.»

شما در مورد قیمت‌گذاری پرچمدارهای جدید سامسونگ چه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فکر می‌کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوهرسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام طرفای بلوار صاحب الزمان اهر تعمیرات دارید
پاسخ: بله در بلوار صاحب الزمان شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone