🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43609.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا هوش مصنوعی می تواند توانایی راه رفتن را به بیماران باز گرداند؟

کمک به بهبود زندگی بشر را می توان اصلی ترین هدف توسعه تکنولوژی های مختلف قلمداد نمود که از پله های هوشمند گرفته تا لباس های رباتیک را در بر می گیرند. حالا دانشمندان در ...

کمک به بهبود زندگی بشر را می توان اصلی ترین هدف توسعه تکنولوژی های مختلف قلمداد نمود که از پله های هوشمند گرفته تا لباس های رباتیک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را در بر می گیرند.

حالا دانشمندان در تازه ترین پروژه خود سعی دارند برای کمک به افرادی وارد عمل شوند که با مشکلات حرکتی دست و پنجه نرم میکنند.

پژوهشگران سوئیسی و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هلندی اخیرا با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهره گیری از یک نرم افزار پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین پوشش رباتیک موفق شدند نوعی تکنولوژی هوشمند کمکی را برای بیماران مبتلا به آسیب های نخاعی ابداع کنند تا از این طریق توانایی راه رفتن را به آنها باز گردانند.

Jean-Baptiste Mignardot از پژوهشگران مرکز مغز و اعصاب موسسه تکنولوژی Lausanne در سوئیس پیرامون این فناوری گفت:

ما نوعی الگوریتم انطباق پذیر را طراحی کرده ایم که لباس های رباتیک را مهار کرده و به افرادی که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دچار ضایعه نخاعی هستند یا به خاطر سکته امکان راه رفتن ندارند کمک می کند تا حرکت نمایند. ما در مرحله بعد کارایی این تکنولوژی را برای ایجاد توانایی راه رفتن طبیعی در افراد ناتوان و همچنین بهبود مهارت های کنترلی افرادی که در وضعیت بهتری نسبت به آنها قرار داشتند به نمایش گذاشتیم.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در روش های توانبخشی مرسوم از افراد خواسته می شود که روی تردمیل هایی راه بروند و در این حین با استفاده از نوعی پوشش رباتیک این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افراد سر پا نگه داشته می شوند.

مزیت روش ابداعی جدید اما کاربرد هوش مصنوعی و علم رباتیک است تا نیروهایی که افراد حین راه رفتن در شرایط واقعی تجربه می کنند را برای آنها شبیه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سازی نمایند.

Mignardot در ادامه صحبت های خود گفت:

الگوریتم طراحی شده می تواند پشتیبانی جانبی بهینه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ای که باید از طریق لباس تامین شود را پیش بینی نماید. پشتیبانی رو به بالا توسط نوعی شبکه هوش مصنوعی مشخص می شود که از دیتای سینماتیک و جنبشی بیمار حاصل شده. در مرحله بعدی، الگوریتم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پشتیبانی بهینه رو به بالا را با سرعت مناسب بیمار ترکیب می کند (یا سرعتی که توسط فیزیو تراپ مشخص شده) تا از این طریق پشتیبانی بهینه رو به جلو معین شود.

گفتننی است از این سیستم می توان برای شبیه سازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نیروهای گرانشی مختلف هم بهره گرفت؛ به این ترتیب کاربر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میتواند راه رفتن روی سیارات دیگر را هم تجربه نماید!

در تست های صورت گرفته عملکرد سیستم مطلوب گزارش شد. برای نمونه سه بیمار مبتلا به آسیب های نخاعی توانستند بعد از کاربرد این لباس رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی به صورت مستقل راه بروند. این در حالی است که تا قبل از آن نمی توانستند حتی روی پای خود بایستند. دانشمندان قصد دارند که در گام های بعدی این تکنولوژی را به صورت تجاری در بیاورند و از آن در مراکز توانبخشی استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone