🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43610.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ حذف خودکار عکس ها و قابلیت نوشتن بیوگرافی

با وجود اینکه تلگرام عمر کمتری نسبت به رقیبان قدرتمندش دارد ولی روس ها با بروزرسانی های گوناگون توانسته اند این اپلیکیشن را به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان دنیا تبدیل کنند؛ ...

با وجود اینکه تلگرام عمر کمتری نسبت به رقیبان قدرتمندش دارد ولی روس ها با بروزرسانی های گوناگون توانسته اند این اپلیکیشن را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان دنیا تبدیل کنند؛ آپدیت هایی که با آن ها شاهد اضافه سازی ویژگی های مهمی به تلگرام بودیم.

حالا با توجه به اطلاعات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - به دست آمده، ساعاتی پیش جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن تحت عنوان 4.2 منتشر شد که همانند بقیه آپدیت ها، قابلیت های جالبی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - به این برنامه اضافه کرده است. یکی از آن ها را می توانیم توانایی نوشتن بیوگرافی بنامیم.

همان ویژگی که از روزها پیش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - وجودش در آپدیت های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - آتی تلگرام تایید شده بود و اکنون شاهد حضورش هستیم. حالا می توانید به بخش Settings یا همان تنظیمات رفته و نکاتی که دوست دارید را در ارتباط با خودتان اضافه کنید تا بقیه کاربرها بیشتر با شما آشنا شوند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران

دومین قابلیت جالب آپدیت 4.2 هم به حذف خودکار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - عکس یا ویدیوها اختصاص دارد. مطمئنا برای تان پیش آمده که بخواهید بعد از یک مدت تصویر یا فیلمی که فرستاده اید به صورت خود به خود حذف شود تا فرد مقابل دیگر توانایی دیدنش را نداشته باشد. تلگرام با آخرین بروز رسانی اش این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند.

بدین صورت که اکنون قابلیت اضافه کردن یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - شمارش معکوس برای مدیاها را دارید. بعد از اتمام این زمان، پستی که گذاشته اید پاک خواهد شد. نکته جالب اینجاست که اگر کاربری از عکس یا ویدیو زمان دار اسکرین شات بگیرد، تلگرام همانند بخش Secret Chat به شما خبر می دهد.

جدا از قابلیت «حذف خودکار عکس ها» و «نوشتن بیوگرافی» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - جدیدترین آپدیت تلگرام یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - ویژگی مهم دیگر هم دارد: سرعت دانلود بالا رفته و امنیت افزایش یافته است. با بروزرسانی 4.2 شاهد پشتیبانی تلگرام از CDN هستیم. این سیستم می تواند محتوا را با توجه به موقعیت جغرافیایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربر از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - طریق نزدیک‌ ترین سرور به او ارائه دهد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران
یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید تلگرام این است که می توانید نمایش بخش استیکرها بزرگ تر کنید.

بنابراین به کمک آن سرعت دانلود محتویات به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت. البته چون CDN تنها برای محتویاتی با ترافیک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - بالا فعال است، بنابراین فقط گروه هایی که بالای 100 هزار عضو دارند از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - این سیستم پشتیبانی می کنند. ساده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - تر بگوییم، CDN برای محتویات خصوصی شما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - فعال نخواهد بود.

همچنین گفته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - شده که با اضافه سازی این ویژگی نباید نگرانی بابت لو رفتن اطلاعات یا تغییر آن ها داشته باشید. با این بروزرسانی تلگرام دوباره خودش را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها ثابت کرد و حالا باید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - ببینیم در آینده چه تغییراتی در انتظار این برنامه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone