🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43608.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با مایکروسافت پینت از فوتوشاپ بی نیاز شویم؟

همه ما خیلی خوب با اپ های ویرایشگر تصویر آشنایی داریم. خصوصا فوتوشاپ که دیگر نامش به فعل تبدیل شده و در روز بارها آن را می شنویم. فوتوشاپ همچنان پادشاه دنیای ویرایشگر های تصویر ...

همه ما خیلی خوب با اپ های ویرایشگر تصویر آشنایی داریم. خصوصا فوتوشاپ که دیگر نامش به فعل تبدیل شده و در روز بارها آن را می شنویم. فوتوشاپ همچنان پادشاه دنیای ویرایشگر های تصویر است و هیچ شکی در این موضوع نیست.

اپلیکیشن توسعه یافته توسط ادوبی آنقدر کامل و بی نقص است که دیگر جایی برای رقبای دیگر باقی نمی گذارد. اما باید این مسئله - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را هم در نظر گرفت که کار کردن با آن به هیچ وجه آسان نیست و سر و کله - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زدن با ابزار های مختلف فوتوشاپ به نوعی یک مهارت ویژه به حساب می آید.

از طرفی فوتوشاپ قیمت بالایی هم دارد که شاید هر کسی توانایی پرداخت آن را ندارد. البته به جز ایران که همه ما به صورت رایگان از فوتوشاپ استفاده می کنیم، در سر تا سر دنیا مردم برای تجربه کار با این ویرایشگر تصویر سالانه ۱۲۰ دلار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یا به عبارتی ۴۲۰ هزار تومان ناقابل پرداخت می کنند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران فوتوشاپ هیچ نیازی به نصب آن ندارند. اغلب آن ها نه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عکاس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حرفه ای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هستند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نه در دنیای طراحی دستی بر هنر دارند. بلکه بیشتر کاربران فوتوشاپ افراد ساده ای هستند که تنها برای نیازهای ابتدایی مانند کراپ کردن تصاویر یا تغییر ابعاد آن، به سراغ نصب این ویراشگر تصویر می روند.

اما نکته آنجاست که مایکروسافت پینت هم خیلی راحت می تواند این نیازها را بر طرف کند. اگر کار کردن با این برنامه پیش فرض ویندوز را یاد بگیرید، مسلما برای کارهای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ساده ای مانند بُرش دادن تصویر نیازی به ابزارهای پیچیده فوتوشاپ نخواهید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داشت.

به همین منظور در این مقاله به سراغ ویژگی های کاربردی مایکروسافت پینت رفته ایم و می خواهیم ببینیم که چطور می توان به وسیله این اپ ساده از فوتوشاپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بی نیاز شد. پس با دیجیاتو همراه باشید.

Selection

با استفاده از ابزار ساده مایکروسافت پینت خیلی راحت می شود یک تصویر ساده را انتخاب و به صفحه ای دیگر منتقل کرد. تنها کافیست آن تصویر را با استفاده از ابزار Select جدا کنید و خیلی راحت آن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را با ماوس گرفته و به جای دیگری انتقال دهید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Crop

یکی از ابزار پر کاربردی که شاید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اغلب ما بسیار از آن استفاده می کنیم، کراپ است. در مایکروسافت پینت خیلی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - راحت می شود با استفاده از چند کلید ساده، بخشی از تصویر را برید و به صورت مستقل ذخیره کرد. برای کراپ کردن تصاویر در پینت ابتدا باید بخشی از تصویر که می خواهید برش دهید را با استفاده از ابزار Select که در بالا به آن اشاره کردیم، جدا کنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

در صورتی هم که می خواهید تصویر کراپ شده تان در ابعاد خاصی باشد، می توانید از خط کش پینت کمک بگیرید. پس از جدا کردن تصویر مورد نظرتان به وسیله Select، حالا روی کلید کراپ کلیک کنید تا بخش انتخاب شده از کل تصویر جدا شود.

Resize

مایکروسافت در پینت ویندوز امکان تغییر ابعاد تصویر را نیز قرار داده تا کاربران بتوانند خیلی راحت به وسیله این برنامه پیش فرض، عکس های خود را ریسایز کنند. تنها کافیست روی کلید Resize در نوار ابزار بالای تصویر کلیک کنید تا صفحه مربوط به این بخش برایتان به نمایش درآید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

در این صفحه می توانید هم به صورت درصدی و هم با استفاده از ارائه ابعاد پیکسلی، تصاویرتان را تغییر سایز دهید. علاوه بر این در بخش Skew نیز قادر به چرخاندن تصاویر به صورت عمودی و افقی هستید.

Rotate / Flip

به تمامی ابزارهای مایکروسافت پینت ابزار چرخش کلی تصاویر را هم اضافه کنید. می توانید به طور کامل جهت یک تصویر را با استفاده از گزینه Rotate - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در چند درجه مختلف تغییر دهید. همچنین امکان چرخش بخشی از تصویر هم وجود دارد. تنها کافیست با استفاده از گزینه Select آن را جدا کنید و سپس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از ابزار Rotate بهره بگیرید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Lines and Shapes

در کنار تمامی ویژگی هایی که به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن اشاره شد، می توان به وسیله پینت تعداد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زیادی شکل مختلف - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ساخت و به تصویر اضافه کرد. برای دسترسی به تمامی این شکل های از پیش ترسیم شده، می بایست به سراغ بخش Shapes بروید و از آن جا یکی را انتخاب کنید. در صورتی هم که می خواهید طول و عرض شیپتان متقارن باشد، باید هنگام ترسیم آن کلید Shift را نگه دارید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

با استفاده از سطل رنگ موجود در باکس Shapes نیز می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانید داخل شکل های طراحی شده را رنگ کنید و جلوه تازه ای به آن ها ببخشید. برای تغییر رنگ حاشیه شیپ ها نیز کافیست به سراغ بخش Color بروید و از آنجا برای تغییر رنگ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نوار دور شکل مورد نظرتان اقدام کنید. همچنین از بخش Size نیز می توانید اندازه حاشیه شکل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طراحی شده را تغییر دهید.

Brush

در مایکروسافت پینت می شود تا حدودی طراحی هم کرد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به همین منظور در پینت ۹ قلم مختلف برای طراحی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار داده شده که کاربران می توانند بسته به نیازشان از هر یک استفاده کنند. در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

  • Brush
  • Calligraphy Brush 1
  • Calligraphy Brush 2
  • Air Brush
  • Oil Brush
  • Crayon
  • Marker
  • Natural Pencil
  • Watercolor Brush

برای تغییر اندازه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هر یک از این قلم ها هم می توان پس از انتخاب براش مورد نظر، کنترل را گرفته و با استفاده از دو کلید مثبت (+) و منفی (-) روی کیبورد سایز آن را بزرگ یا کوچک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرد.

Clone Stamp

کلون استمپ در فوتوشاپ، ابزاری است که به وسیله آن می شود از هر چیزی یک نمونه ساخت و در جای دیگری استفاده کرد. خوشبختانه در پینت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز این ویژگی وجود دارد و می توان با پیمودن دو مرحله ساده به ویژگی Clone Stamp دست یافت.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ابتدا باید بخش مورد نظرتان را با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده از کلید Select جدا کنید. حالا Ctrl را روی کیبورد بفشارید و بخش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتخاب شده را با کلیک چپ بگیرید و به جای دیگری در تصویر بکشانید. با این کار یک نمونه دیگر از آن بخش ساخته خواهد شد که می توان از آن در هر جایی استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

علاوه بر این می توان با انتخاب یک تکه از تصویر، حالتی شبیه به آن را نیز ایجاد کرد. برای دسترسی به این ویژگی ابتدا می بایست بخشی از تصویر را انتخاب کنید. سپس کلید Shift را نگه دارید و با استفاده از کلیک چپ، ماوس را روی تصویر حرکت دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone