🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23702.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تشکیل کنسرسیوم محاسبه محرمانه توسط غول های فناوری برای حفاظت از داده ها

شرکت اینتل در کنار شرکت های گوگل و مایکروسافت و چندین شرکت بزرگ فناوری دیگر ائتلاف محاسبه محرمانه را برای حفاظت از داده های در حال پردازش در سطح سخت افزار تشکیل دادند. شرکت های ...

شرکت اینتل در کنار شرکت های گوگل و مایکروسافت و چندین شرکت بزرگ فناوری دیگر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - ائتلاف محاسبه محرمانه را برای حفاظت از داده های در حال پردازش در سطح سخت افزار تشکیل دادند.

شرکت های علی بابا (Alibaba)، بایدو (Baidu)، آی بی ام (IBM) و رد هت (Red Hat) دیگر شرکت های عضو ائتلاف بوده و مشارکت خود را برای محافظت از داده های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - در حال پردازش اعلام کردند. این مجموعه با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - تشکیل کنسرسیوم محاسبه محرمانه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - (Confidential Computing Consortium) می خواهد امنیت داده های در حال استفاده را بهبود ببخشد.

این حرکت که توسط بنیاد لینوکس آغاز شده قصد دارد با کمک گرفتن از فروشندگان سخت افزار، برنامه نویسان، متخصصان اوپن سورس و دیگر افراد متبحر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - محاسبه محرمانه، استانداردهای پیشرفته اوپن سورس و حفاظت بهتر از داده ها را فراگیر کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران

در بیانیه بنیاد لینوکس هدف از تشکیل این ائتلاف تمرکز روی امن کردن داده های در حال پردازش (data in use) اعلام شده است:

«این ائتلاف روی حفاظت از داده های در حال استفاده تمرکز خواهد کرد. روش هایی که در حال حاضر برای حفاظت از داده ها به کار گرفته می شوند، اغلب برای امن کردن داده های ذخیره شده در حافظه ها و داده های در حرکت (شبکه) هستند . به کمک محاسبه محرمانه داده های رمزگذاری شده بدون دخالت دیگر اجزای سیستم پردازش خواهند شد.»

شرکت های عضو ائتلاف چندین نرم افزار متن باز برای توسعه اپلیکیشن ها در محیط اجرایی امن پردازنده ها (TEE) پیشنهاد کرده اند. شرکت اینتل Intel Software Guard - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - Extension یا به اختصار SGX را توصیه نموده و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - مایکروسافت و لینوکس نیز به ترتیب Open Enclave SDK و Enarx را پیشنهاد داده اند.

هدف از تشکیل این ائتلاف - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پل سفید استان مازندران - اهمیت روزافزون محاسبه محرمانه اعلام شده و گفته می شود سازمان ها در آینده به دلیل وابستگی به فضاهای ذخیره سازی ابری عمومی و سرورها از آن استفاده خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام مرکز شما طرفای آزادمهر پل سفید تعمیرات داره.
پاسخ: بله در آزادمهر شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone