🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33485.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک برای بیش از یک سال، آمار غلط به تبلیغ‌دهندگان شبکه اجتماعی خود ارائه کرده

بنابر پرونده قضایی تازه ای که علیه فیسبوک تشکیل شده، این کمپانی برای بیش از یک سال در حال ارائه اطلاعات اشتباه درباره آمار تماشای ویدیوهای تبلیغ دهندگان و برندهای مختلف بوده و احتمالاً از ...

بنابر پرونده قضایی تازه ای که علیه فیسبوک تشکیل شده، این کمپانی برای بیش از یک سال در حال ارائه اطلاعات اشتباه درباره آمار تماشای ویدیوهای تبلیغ دهندگان و برندهای مختلف بوده و احتمالاً از این موضوع خبر داشته. گفته می شود فیسبوک این باور را برای تبلیغ دهندگان به وجود آورده که مردم زمان بیشتری را صرف مشاهده تبلیغات آنان در فیسبوک، نسبت به سایر پلتفرم های اشتراک ویدیو می کنند. این موضوع باعث شده که سازمان های فعال در حوزه مدیا حالا به دنبال آمار دقیق مشاهده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - ویدیوهای فیسبوک باشند تا تخلف های احتمالی دیگر این شبکه اجتماعی مشخص شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران

آماری که فیسبوک در اختیار تبلیغ دهندگان می گذاشت باید میانگین مدت زمان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تماشای ویدیوها از سوی کاربران می بود؛ یعنی مجموع مدت زمانی که صرف تماشای ویدیوها شده تقسیم بر تعداد کل افرادی که آنها را تماشا کرده اند. اما آمار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - فیسبوک در عوض مجموع - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - مدت زمانی که صرف ویدیوها شده تقسیم بر تعداد بازدید آنها را در بر می گرفته است (باید اضافه کرد که در اینجا منظور از بازدید، هر بار تماشای ویدیو به مدت سه ثانیه یا بیشتر است). بنابر تخمین فیسبوک، این آمار حدوداً 60 الی 80 درصد اغراق آمیزتر از رقم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - واقعی بوده است.

اما مستندات فیسبوک تصویری بسیار وحشتناک تر ترسیم می کنند و به نظر می رسد که اختلاف واقعی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - میان دو آمار، بین 150 الی 900 درصد است. بنابراین درک این موضوع کار سختی نیست که تبلیغ دهندگان تحت تاثیر چنین آماری قرار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - می گرفتند و پول بیشتری به فیسبوک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - در قیاس با یوتوب و دیگر پلتفرم ها می پرداختند.

با در نظرگیری تمام این مسائل، فیسبوک حالا به رویکردهای تجاری غیرمنصفانه و کلاه برداری متهم شده است. اما یکی از سخنگویان فیسبوک می گوید «این گفته که ما در تلاش بوده ایم چنین اطلاعاتی را از شرکای خود مخفی نگه داریم کاملاً غلط است. ما به هنگام کشف این خطا آن را به مشتریان اطلاع دادیم و پشتیبانی خودمان را برای توضیح این مشکل به روزرسانی کردیم».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone