تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13207.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ شیائومی رسما اعلام شد

شیائومی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ را مشخص کرد. علاوه بر این، نمونه تصویر دوربین مدل پرو و همچنین مشخصات این گوشی‌های گیمینگ هم منتشر شده‌اند. در پوستر مربوط به تاریخ رونمایی ...

شیائومی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ را مشخص کرد. علاوه بر این، نمونه تصویر دوربین مدل پرو و همچنین مشخصات این گوشی‌های گیمینگ هم منتشر شده‌اند.

در پوستر مربوط به تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - ۴، اطلاعاتی درباره این محصولات وجود ندارد و تنها به معرفی آن‌ها در تاریخ ۳ فروردین (۲۳ مارس) اشاره شده است. با این وجود انتظار می‌رود یکی از مدل‌های این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - سری که با شماره مدل KRS-A0 در گوگل پلی کنسول، TENAA و 3C رویت شده، دارای چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ باشد. احتمالا این دستگاه با نام بلک شارک ۴ پرو وارد بازار می‌شود.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران

نسخه دیگر این دستگاه با شماره مدل PSR-A0 که انتظار می‌رود نسخه استاندارد این سری باشد، با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ در این مراجع حضور پیدا کرده بود. گوشی‌های سری بلک شارک ۴ به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شوند. در حالی که مدل استاندارد احتمالا به پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود، انتظار می‌رود رزولوشن صفحه نمایش مدل پرو برابر +QHD باشد.

این گوشی‌های گیمینگ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند و احتمالا از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند که به معنای شارژ کامل باتری آن‌ها در مدت ۱۵ دقیقه خواهد بود. مدل Ultimate ایسوس راگ فون ۵ و همچنین نوبیا رد مجیک ۶ پرو حداکثر از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برند، بنابراین شاید بالاترین مدل بلک شارک ۴ پرو هم دارای این میزان رم باشد.

گوشی‌های سری بلک شارک ۴ از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برند و مدیرعامل این کمپانی، یک نمونه تصویر از دوربین مدل پرو منتشر کرده است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران

طبق گزارش‌ها، بلک شارک ۴ پرو به دوربین - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود، با این حال نسخه استاندارد احتمالا دارای دوربین اصلی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی باشد. این گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ از راه می‌رسند.

این احتمال وجود دارد که تا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - تاریخ ۳ فروردین، شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها باشیم. در همین تاریخ از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ هم رونمایی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر سرخرود استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone