🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33486.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 6T نخستین موبایل وان پلاس با حالت تصویربرداری در شب خواهد بود [به‌روزرسانی‌ شد]

علی رغم اینکه موبایل وان پلاس 6T از نظر مشخصات داخلی تفاوت چندان چشمگیری با وان پلاس 6 ندارد، پرچمدار جدید چینی ها قرار است از چند ویژگی متفاوت مثل باتری بزرگ تر، اسکنر اثر ...

علی رغم اینکه موبایل وان پلاس 6T از نظر مشخصات داخلی تفاوت چندان چشمگیری با وان پلاس 6 ندارد، پرچمدار جدید چینی ها قرار است از چند ویژگی متفاوت مثل باتری بزرگ تر، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و حالا به گفته یکی از سخنگویان وان پلاس، حالت Night Mode برای تصویربرداری در شب برخوردار باشد.

چنین قابلیتی هیچوقت در هیچ یک از موبایل های وان پلاس به کار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرفته نشده و برای همین نمی دانیم که دوربین دستگاه در شرایط کم نور چه عملکردی می تواند از خود به جای بگذارد. با این همه اگر معیار را دیوایس های رقیب بگذاریم، احتمالاً باید شاهد قابلیت هایی نرم افزاری باشیم که وضوح - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و جزییات تصویر را در سناریوهای کم نور حفظ می کنند. این حالت ضمناً می تواند به کاهش نویزهایی که معمولاً در تصاویر کم نور ثبت می شوند بینجامد.

در حال حاضر گمان بر اینست که حالت Night Mode به عنوان بخشی از آپدیت جدید Oxygen OS که به صورت پیش فرض روی 6T نصب خواهد بود از راه می رسد. این بدان معناست که دیگر اسمارت فون های قدیمی تر وان پلاس هم می توانند در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نهایت از طریق به روزرسانی نرم افزار، از Night Mode بهره - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مند شوند. گذشته از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهبودهایی که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در اپلیکیشن دوربین به وجود می آید، Oxygen OS موجود در وان پلاس 6T قابلیت های دیگری مانند ناوبری مبتنی بر ژست های حرکتی ارتقایافته را نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به روزرسانی رابط کاربری هم از دیگر تغییراتی است که در Oxygen OS جدید به چشم خواهد آمد.

در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نهایت باید افزود که موبایل وان پلاس 6T از روز ششم نوامبر برای خرید در اروپا در دسترس قرار می گیرد. تاریخ عرضه دستگاه در دیگر نقاط جهان مانند آمریکا هنوز تایید نشده اما بعید است که فاصله چندانی با تاریخ عرضه در اروپا داشته باشد.

به‌روزرسانی: به گفته پیت لائو، مدیرعامل وان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پلاس، موبایل وان پلاس 6T به صورت پیش فرض همراه با ورژنی از Oxygen OS عرضه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می شود که بر مبنای اندروید 9.0 پای توسعه یافته است. او اضافه می کند که عرضه به روزرسانی اندروید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 9 برای موبایل هیا سری وان پلاس 5 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و وان پلاس 3 نیز به تاخیر افتاده؛ علت این مسئله ظاهراً نیاز تیم توسعه فرمور به مدت زمان بیشتر برای برطرف سازی برخی مشکلات بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone